×
×

توسط مجید ناظم‌پور

  • کد نوشته: 173403
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • جلد چهارم از مجموعه کتاب‌های «مهارت عودنوازی» که شیوه‌ی آموزش و یادگیری علمی و اصولی ساز عود (بربت) است، توسط مجید ناظم‌پور نوازنده و پژوهشگر ساز عود تالیف و روانه بازار شد. مجید ناظم‌پور سال‌هاست مشغول پژوهش پیرامون عود در کشور های مختلف است و درباره‌ی شیوه نوازندگی وشیوه آموزش آن در کشور های مختلف […]

    توسط مجید ناظم‌پور
  • جلد چهارم از مجموعه کتاب‌های «مهارت عودنوازی» که شیوه‌ی آموزش و یادگیری علمی و اصولی ساز عود (بربت) است، توسط مجید ناظم‌پور نوازنده و پژوهشگر ساز عود تالیف و روانه بازار شد.

    مجید ناظم‌پور سال‌هاست مشغول پژوهش پیرامون عود در کشور های مختلف است و درباره‌ی شیوه نوازندگی وشیوه آموزش آن در کشور های مختلف و تاریخچه آن تحقیق کرده است. تحقیقات در باب تاریخچه عود منجر به تالیف کتاب داستان بربت (مروری بر تاریخ پنج هزار ساله ساز عود) شده و این محقق درباره‌ی شیوه آموزش کتاب «مهارت عود (بربت) نوازی» را تالیف کرده است. این کتاب در چهار جلد تالیف شده است که اکنون جلد چهار م هم بهمراه سی دی های آموزشی منتشر شده است.

    این نوازنده درباره‌ی این اثر گفته است: «در تالیف این کتاب‌ها به سه عنصر اصلی توجه داشتم اولا کتاب به گونه‌ای طراحی شده که منطبق بر روش اصولی وعلمی وبین المللی آموزش این ساز است. ثانیا منطبق با موسیقی ایرانی است و هنرجو به‌خوبی یاد می‌گیرد که چگونه با مهارت ردیف موسیقی ایرانی را به وسیله ساز عود اجرا کند. ثالثا به‌خاطر تحصیلاتم که روان شناسی است، سعی کردم در تالیف این کتاب دانش روان شناسی خود را نیز به کار برم تا بازده کتاب و پیشرفت هنر جو را تسریع بخشم»

    https://musiceiranian.ir/?p=173403
       
    برچسب ها مجید ناظم‌پور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *