×
×

فرزند ناصر عبدالهی خبر داد

  • کد نوشته: 16836
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام دی ۱۳۹۰
  • ۰
  • «نوید عبداللهی» فرزند زنده‌یاد ناصر عبدالهی با اشاره به اینکه علاقه‌مند به اجرای موسیقی پاپ است، گفت: مجموعه کتاب شعر پدرم که برگرفته از اشعار و ترانه‌های پخش‌ نشده وی است، مراحل جمع‌آوری خود را می‌گذراند و سال آینده منتشر خواهد شد. نوید عبدالهی فرزند زنده‌یاد ناصر عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبری […]

  • «نوید عبداللهی» فرزند زنده‌یاد ناصر عبدالهی با اشاره به اینکه علاقه‌مند به اجرای موسیقی پاپ است، گفت: مجموعه کتاب شعر پدرم که برگرفته از اشعار و ترانه‌های پخش‌ نشده وی است، مراحل جمع‌آوری خود را می‌گذراند و سال آینده منتشر خواهد شد.

    خبرگزاری فارس: مجموعه اشعار منتشر‌نشده «ناصر عبدالهی» سال آینده چاپ می‌شود

    نوید عبدالهی فرزند زنده‌یاد ناصر عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص فعالیت‌های هنری‌اش اظهار داشت: فعالیت‌های حرفه‌ای من در عرصه موسیقی وارد مراحل تازه آن شده است و امیدوارم با رعایت استانداردهای مورد نیاز در این زمینه، کاری قابل قبول برای مردم ارائه دهم.

    وی با اشاره به اینکه مردم انتظار بیشتری از من به عنوان فرزند زنده‌یاد «ناصر عبدالهی» دارند، گفت: تلاش می‌کنم تا با فعالیت‌های هنری خودم کاری ارائه دهم که در شأن پدرم باشد و به همین خاطر تلاش می‌کنم با حضور پررنگ و خوب در عرصه موسیقی کشور ظاهر شوم و به همین دلیل نوروز امسال اجرای برنامه نخواهم داشت.

    نوید عبدالهی که علاقه‌مند به اجرای موسیقی پاپ است، خاطرنشان کرد: در آستانه پنجمین سالگرد درگذشت پدرم کنسرتی با عنوان «ناصریا» در استان هرمزگان برگزار می‌شود که مراحل برنامه‌ریزی خود را می‌گذراند.

    وی با اشاره به ارائه آثار جدید از پدرش گفت: مجموعه کتاب شعر پدرم که برگرفته از اشعار و ترانه‌های پخش‌ نشده وی است، مراحل جمع‌آوری خود را می‌گذراند و سال آینده منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=16836
       
    برچسب ها ناصر عبداللهی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *