×
×

خبر خوب برای دوستداران این استاد موسیقی

  • کد نوشته: 15528
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۲۸ام مهر ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • همایون خرم که از هفته گذشته به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان دی تهران بستری شده بود بعد از انجام عمل جراحی، مشغول سپری کردن دوران نقاهت است. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همایون خرم که به تازگی از سی سی یو به بخش منتقل شده است، درباره وضعیت خود گفت: […]

  • همایون خرم که از هفته گذشته به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان دی تهران بستری شده بود بعد از انجام عمل جراحی، مشغول سپری کردن دوران نقاهت است.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همایون خرم که به تازگی از سی سی یو به بخش منتقل شده است، درباره وضعیت خود گفت: هفته گذشته پس از انجام چند آزمایش مختلف، به توصیه پزشکان به سرعت در بیمارستان دی تهران بستری شده و مورد مداوا قرار گرفتم.

    آهنگساز قطعات خاطره انگیزی چون «رسوای زمانه» و «تو ای پری کجایی» عنوان کرد: خوشبختانه بعد از عمل جراحی پزشکان به این نتیجه رسیدند که وضعیتم بسیار بهتر شده و از دو روز قبل از سی سی یو به بخش مراقبت‌های عادی منتقل شدم.

    این نوازنده ویولن همچنین با ابراز رضایت از وضعیت جسمی‌اش گفت: خوشبختانه احساس می‌کنم روز به روز حالم رو به بهتر شدن است و احتمالا ظرف چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهم شد.

    همایون خرم با اشاره به لطف و محبت بسیاری از علاقه‌مندانش گفت: از ابراز لطف و محبت همه کسانی که در این مدت نسبت به من سلامتی من واکنش نشان داده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم همواره بتوانم پاسخگوی این همه محبت باشم.

    او اضافه کرد: از پرسنل و پرستاران و پزشکان بیمارستان دی نیز که طی این مدت زحمت‌های زیادی کشیدند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

    https://musiceiranian.ir/?p=15528
       
    برچسب ها همايون خرم

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *