×
×

آلبوم موسیقی «نرگس فتان» رونمایی می شود

  • کد نوشته: 144156
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • نوزدهمین شب‌ آواز ایرانی در حالی روز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در تالار سوره برگزار می‌شود که «شهرام میرجلالی» تار نواز برجسته به عنوان می‌ه‌مان ویژه به اجرای برنامه می‌پردازد. +از دیگر بخش‌های نوزدهمین برنامه شب آواز ایرانی می‌توان به اجرای حمیدرضا فرهنگ به همراه احسان استیری (نوازنده کمانچه) اشاره کرد که به اجرای آوازی در مایه دشتی با استفاده از اشعار مولانا می‌پردازد

    آلبوم موسیقی «نرگس فتان» رونمایی می شود
  • شهرام میرجلالی

    شهرام میرجلالی

    نوزدهمین شب‌ آواز ایرانی در حالی روز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در تالار سوره برگزار می‌شود که «شهرام میرجلالی» تار نواز برجسته به عنوان می‌ه‌مان ویژه به اجرای برنامه می‌پردازد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در جدید‌ترین برنامه شب آواز ایرانی روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در سالن سوره از آلبوم موسیقی «نرگس فتان» اثر استاد شهرام میرجلالی با حضور عوامل تولید و جمعی از موسیقیدانان مطرح کشور رونمایی خواهد شد.

    این آلبوم شامل ۱۲ قطعه موسیقی و با هم‌نوازی تار و تنبک استاد شهرام میرجلالی و رضا ترشیزی است. میرجلالی (زاده ۱۳۳۸، اهواز)، نوازنده و آموزگار ایرانی تار و عود است. وی از نوازندگان برجسته تار مکتب اصفهان بوده و از شاگردان استادانی چون جلیل شهناز و سیدحسن کسایی به‌شمار می‌آید. وی در کارنامه هنری خود سابقه همکاری با هنرمندانی چون محمدرضا شجریان، همایون شجریان، علیرضا افتخاری، ایرج بسطامی و حسام‌الدین سراج را دارد. می‌رجلالی در این برنامه قطعاتی از آلبوم «نرگس فتان» را به‌عنوان می‌ه‌مان ویژه اجرا خواهد کرد.

    از دیگر بخش‌های نوزدهمین برنامه شب آواز ایرانی می‌توان به اجرای حمیدرضا فرهنگ به همراه احسان استیری (نوازنده کمانچه) اشاره کرد که به اجرای آوازی در مایه دشتی با استفاده از اشعار مولانا می‌پردازد.

    حمیدرضا فرهنگ متولد ۱۳۵۴ اصفهان موسیقی را از سن سیزده سالگی در رشته‌های آواز، نی، سه تار و تنبک شروع کرد و زیر نظر اساتیدی چون علی‌اصغر شاه زیدی، محمدعلی کیانی‌نژاد، محمد علی حدادیان و مسعود بخشی کسب فیض کرده است. از مهم‌ترین فعالیت‌های هنری فرهنگ می‌توان به راه‌اندازی گروه فرهنگی هنری آوای جاوید و تولید و ارائه برنامه‌های آموزشی موسیقی، همکاری در آلبوم آموزشی آواز «شنونده فارسی» اشاره کرد. احسان استیری متولد ۱۳۶۱ اصفهان دارای تحصیلات کار‌شناس موسیقی اصیل ایرانی است و زیر نظر اساتیدی چون علی اکبر شکارچی و مهدی آذر سینا کسب فیض کرده است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «نرگس فتان» از روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در فروشگاه‌های معتبر مرکز موسیقی سراسر کشور و همچنین سایت beeptunes.com قابل تهیه است.

    نوزدهمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر، شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=144156
       
    برچسب ها شهرام میرجلالی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *