×
×

شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری

  • کد نوشته: 142030
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • تازه ترین کتاب های تالیفی مجید ناظم پور پژوهشگر و نوازنده عود در قالب چند اثر متفاوت شانزدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه هنر رونمایی می شود.+این مراسم به همت انجمن دانش آموختگان دانشگاه هنر در سالن فارابی این دانشگاه واقع در چهار راه ولیعصر برگزار می شود

    شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری
  •  مجید ناظم پور

    مجید ناظم پور

    تازه ترین کتاب های تالیفی مجید ناظم پور پژوهشگر و نوازنده عود در قالب چند اثر متفاوت شانزدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه هنر رونمایی می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سه کتاب اخیر ناظم پور «گفتگوی عود و گیتار» (دونوازی عود و گیتار) بر اساس آلبوم «زریاب»، «داستان بربت» (مروری بر تاریخ پنج هزار ساله عود) و دوره چهار جلدی «مهارت عود نوازی» (آموزش نوازندگی ساز عود) نام دارد که قرار است با حضور موسیقیدان هایی چون محمد سریر، کیوان ساکت، میلاد کیایی، رضا مهدوی، محمد فیروزی، محمد دلنوازی در دانشگاه هنر رونمایی شود.

    کتاب «گفتگوی عود و گیتار» شامل چند قطعه دونوازی برای عود وگیتار بر اساس آلبوم زریاب مجید ناظم پور است. کتاب «داستان بربت» نیز مربوط به تاریخ پنج هزار ساله ساز عود و نتیجه ۱۱ سال سفر و پژوهش این موسیقیدان در کشورهای مختلف است. کتاب «مهارت عودنوازی» نیز که شامل چهار جلد است برای آموزش نوازندگی ساز عود بر اساس استانداردهای نوازندگی بین‌المللی این ساز اما مبتنی بر موسیقی ایرانی نوشته شده است.

    این مراسم رونمایی روز شنبه ۱۶ اردیبهشت به همت انجمن دانش آموختگان دانشگاه هنر در سالن فارابی این دانشگاه واقع در چهار راه ولیعصر برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=142030
       
    برچسب ها مجید ناظم پور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *