×
×

آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 125740
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۵
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logoویدئویِ «بداهه‌نوازی ابوعطا» به نوازندگیِ «امیرحسین رئوفی» منتشر شد و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • santotr-siteویدئویِ «بداهه‌نوازی ابوعطا» به نوازندگیِ «امیرحسین رئوفی» منتشر شد و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری-تحلیلیِ «موسیقی ایرانیان»، این اثر، بخش متر آزادِ کنسرتِ پایانیِ مقطع کارشناسیِ امیرحسین رئوفی در دانشکدهٔ موسیقیِ دانشگاه هنر تهران است که در دی‌ماه سال ۱۳۹۲ اجرا و بصورت زنده ضبط شده است.

    امیرحسین رئوفی نوازندهٔ سنتور، آهنگ‌ساز و مدرّس موسیقی، دانش‌آموختهٔ رتبهٔ اول کارشناسی و کارشناسی‌ارشد نوازندگیِ ساز ایرانی از دانشکدهٔ موسیقی دانشگاه هنر تهران است. آغاز فعّالیت هنریِ او در زمینهٔ نوازندگی سنتور با فراگیریِ دوره‌های مقدماتی و متوسّطه (ردیف ابوالحسن صبا-شیوهٔ فرامرز پایور) نزد نسترن هاشمی بوده و در پی آن ردیف میرزاعبداللّه و زیبایی‌شناسیِ موسیقیِ دستگاهی را در محضر مجید کیانی (شیوهٔ حبیب سماعی) و دوره‌های تکمیلی را نزد سیامک آقایی آموخت. سپس به فراگیریِ دوره‌های تخصصّیِ سنتورنوازیِ معاصر (نوازندگی، آهنگ‌سازی و تنظیم) نزد اردوان کامکار پرداخت. وی در دانشگاه نیز از تعالیم محمد علایی (ردیف میرزاعبداللّه- شیوهٔ پرویز مشکاتیان) و سورنا صفاتی و همچنین در زمینهٔ نواخت و شناخت ردیف آوازی (عبداللّه دوامی) از محضر محمدعلی کیانی‌نژاد و نصراللّه ناصح‌پور بهره‌مند شده است.

    پیش‌تر از این هنرمند سه ویدئو با نام‌های «شورِ پرواز»، «یاد» و «نی‌نوا» (کنسرت گروه سنتورنوازانِ تآی)، از طریق سایت موسیقیِ ایرانیان منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

    در ادامه می‌توانید ویدئویِ «بداهه‌نوازیِ ابوعطا» را با اجازهٔ صاحب اثر و از طریق سایت خبری-تحلیلیِ «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود ویدئویِ «بداهه‌نوازی ابوعطا» به نوازندگیِ «امیرحسین رئوفی»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=125740
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *