×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 110626
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه تصویری «شورِ پرواز» تکنوازی سنتور «امیرحسین رئوفی» منتشر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • امیرحسین رئوفی

    امیرحسین رئوفی

    قطعه تصویری «شورِ پرواز» تکنوازی سنتور «امیرحسین رئوفی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر به آهنگسازی و نوازندگی سنتور «امیرحسین رئوفی» مربوط به اجرای زنده این هنرمند از مجموعه کنسرت های دانشجویی در «دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران» است که اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ برگزار شد.

    امیرحسین رئوفی نوازنده سنتور، آهنگساز و مدرس موسیقی، دانش آموخته ی کارشناسی ارشد نوازندگی ساز ایرانی از دانشکده ی موسیقی دانشگاه هنر تهران (با رتبه اول) است. آغاز فعالیت هنری او در زمینه ی نوازندگی سنتور از سال ۱۳۸۴ با فراگیری دوره های مقدماتی و متوسطه نزد نسترن هاشمی بوده و در پی آن ردیف نوازی و زیبایی شناسی موسیقی دستگاهی را در محضر مجید کیانی (شیوه حبیب سماعی) و دوره های تکمیلی را نزد سیامک آقایی آموخت. در دانشگاه نیز از تعالیم محمد علایی (ردیف نوازی- شیوه پرویز مشکاتیان) و سورنا صفاتی بهره مند شد. سپس به فراگیری دوره های تخصصی سنتورنوازی معاصر -نوازندگی، آهنگسازی و تنظیم- نزد اردوان کامکار پرداخت.

    شایان ذکر است که این هنرمند در سال ۱۳۹۲ موفق به کسب عنوان بهترین نوازنده سنتور از «نخستین جشنواره موسیقی بین دانشگاه های کشور» (به میزبانی دانشگاه هنر) و همچنین در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب عنوان بهترین نوازنده از مسابقه کشف استعداد «صدا آزاد» (به میزبانی رادیو جوان) شد.

    در ادامه می توانید قطعه تصویری «شورِ پرواز» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «شورِ پرواز»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=110626
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *