×
×

سومین هفته ی آذر ماه سال جاری

  • کد نوشته: 125512
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «آرین کشیشی» به همراه گروهش، در سومین هفته ی آذر ماه ۱۳۹۵، در تهران به اجرای کنسرت می پردازد.
    +جزئیات به همراه پوستر این کنسرت

    سومین هفته ی آذر ماه سال جاری
  • e4060cf6a92f48c399f4edc1727c9d62«آرین کشیشی» به همراه گروهش، در سومین هفته ی آذر ماه ۱۳۹۵، در تهران به اجرای کنسرت می پردازد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه «آرین کشیشی» با تغییراتی در جزئیات گروه، ساعت ۲۰ از تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه سال جاری، در «تالار رودکی» تهران به روی صحنه می رود.

    کشیشی قرار است به همراه یک گروه سه نفره کنسرتی برگزار کند و در تجربه ای متفاوت‌تر، مجموعه ای را تقدیم مخاطبان نماید که در این اجرا، «شایان فتحی» درامر گروه، «حمزه یگانه» با حضور همیشگی اش در نوازندگی پیانو و آهنگسازی و «ابراهیم علوی» نوازنده ی عود مهمان، آرین را که نوازنده ی باسابقه و شناخته شده ی گیتارباس است همراهی کنند.

    بنا به اشاره هایی از «آرین کشیشی»، ۱۰ قطعه برای این اجرا در نظر گرفته شده که پنج قطعه از ساخته‌های او، سه قطعه از آثار «حمزه یگانه» و دو قطعه از ساخته‌های آویشای کوهن خواهد بود.

    شایان ذکر است که آخرین اجرای گروه «آرین کشیشی» پیش از این با همراهی موزیسین های مطرحی چون حمزه یگانه (پیانو)، هومن نامداری (ساکسوفون)، رضا آذرنجات (ترومپت)، سهراب رمضان‌زاده (درامز) و دارا دارایی (به عنوان نوازنده مهمان) به اجرای کنسرت پرداخته که آخرین اجرای او در جشنواره ی موسیقی «فجر» گذشته به روی صحنه رفته است.

    علاقمندان جهت تهیه ی بلیت این کنسرت می توانند به سایت iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=125512
       
    برچسب ها آرین کشیشی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *