×
×

زبان خامه ندارد سر بیان فراق …

  • کد نوشته: 104386
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون امور هنری وزیر ارشاد و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت هنرمند عرصه‌ موسیقی استاد جواد لشگری را تسلیت گفتند.
    +متن کامل پیام تسلیت های معاون هنری وزیر ارشاد و مدیرکل دفتر موسیقی

    زبان خامه ندارد سر بیان فراق …
  • ۲۰۴۰۱۶۰معاون امور هنری وزیر ارشاد و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت هنرمند عرصه‌ موسیقی استاد «جواد لشگری» را تسلیت گفتند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلانی با انتشار پیام هایی جداگانه درگذشت زنده یاد جواد لشگری نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی را تسلیت گفتند.

    در متن پیام علی مرادخانی آمده است:

    « انا لله و انا الیه راجعون / خبر درگذشت استاد جواد لشگری هنرمند ارجمند موسیقی کشور موجب تاسف و تاثر گردید. اینجانب این ضایعه ناگوار را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت می‌گویم. بی تردید خدمات ارزنده ایشان در عرصه موسیقی ایرانی ماندگار و آثار به جا مانده از ایشان برای همیشه یاد و خاطره ایشان را زنده نگه خواهد داشت.

    از درگاه خداوند متعال علو درجات و آرامش روح برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان گرامی و خانواده موسیقی مسألت می‌نماییم.»

    همچنین در متن پیام تسلیت فرزاد طالبی آمده است:

    «باسمه تعالی/ زبان خامه ندارد سر بیان فراق .. با اندوه فراوان ، خبر رسید که استاد جواد لشگری نیز از جمع اهالی هنر شریف موسیقی، رخت سفر کشید. پیشکسوتی فروتن که از زمره ی برگزیدگان مکتب صبا بود و با ذوقی لطیف، بین لحن ها و نغمه ها، پیوند هایی دلنشین و خاطره انگیز می آفرید .

    آمرزش و آرامش روح آن فقید سعید و تسلای خاطر بازماندگانش را از درگاه ایزد منان خواهانم»

    https://musiceiranian.ir/?p=104386
       
    برچسب ها جواد لشگری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *