×
×

انتشار آثار جدید از مجموعه «احوالات شخصی»

  • کد نوشته: 86587
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • تهیه‌کننده مجموعه آثار موسیقایی «احوالات شخصی» از انتشار دو آلبوم جدید از این مجموعه طی ماه های آینده خبر داد. علی صمدپور درباره تازه ترین آثار تولید شده در پروژه موسیقایی «احولات شخصی» گفت: چندی پیش آلبوم های «گاهان» با هنرمندی یاسمین شاه حسینی و «والس های تهران» به آهنگسازی و نوازندگی مهرداد مهدی از […]

    انتشار آثار جدید از مجموعه «احوالات شخصی»
  • ۱۸۱۱۹۱۲تهیه‌کننده مجموعه آثار موسیقایی «احوالات شخصی» از انتشار دو آلبوم جدید از این مجموعه طی ماه های آینده خبر داد.

    علی صمدپور درباره تازه ترین آثار تولید شده در پروژه موسیقایی «احولات شخصی» گفت: چندی پیش آلبوم های «گاهان» با هنرمندی یاسمین شاه حسینی و «والس های تهران» به آهنگسازی و نوازندگی مهرداد مهدی از مجموعه «احوالات شخصی» توسط موسسه خانه هنر خِرَد به بازار موسیقی ارائه شد که خوشبختانه این دو مجموعه با استقبال نسبی مخاطبان روبه رو شد. پیش از این نیز آلبوم های «گُمانه» با هنرمندی سهیل پیغمبری، «مناظری که از قاب می گریزند» به آهنگسازی رسول پورسنگی، «بی واژه گفتگو» با هنرمندی سپیده مشکی و «گذر» اثر سیاوش روشن از این مجموعه به مخاطبان ارائه شده بود و حال ما برنامه‌های جدیدی برای ادامه تولید و انتشار اثر در قالب مجموعه «احوالات شخصی» داریم.

    وی افزود: هم اکنون در حال تولید دو آلبوم دیگر از پروژه «احوالات شخصی» هستیم که تا آخر پاییز امسال روانه بازار موسیقی می‌شوند. البته به دلیل اینکه تولیدکنندگان هنری آلبوم بعد از انتشار اثرشان دیگر کمتر با تهیه کننده اثر ارتباط دارند بنابراین اصلا نمی توان گفت که آیا می توان برای این آثار اجرای زنده برگزار کرد یا خیر. به هر حال ما در این زمینه فکرهای جدیدی داریم که امیدوارم به زودی بتوانیم این فکرها و ایده ها را اجرایی کنیم.

    مدیر هنری موسسه خانه هنر خرد در توضیح پروژه موسیقایی «احوالات شخصی» بیان کرد: «احوالات شخصی» پروژه‌ای شنیداری است که ایده‌ آن چهار سال پیش شکل گرفت و در مرحله اولیه این پروژه مقرر شد پانزده آهنگساز جوان که تاکنون آلبوم های مستقلی نداشته‌اند، بتوانند با حمایت هایی که صورت می گیرد نسبت به انتشار آلبوم اقدام کنند. البته آنچه ما در این پروژه به آن فکر می کنیم توجه به تولید موسیقی های متفاوت است که مخاطبان کمتر با آن روبه رو بوده اند.

    صمدپور در پایان تصریح کرد: ما در این پروژه تمام تلاش خود را انجام دادیم تا شرکتی نباشیم که فقط می خواهد مانند یک کارخانه اثری را تولید کند و از آن سودی بگیرد. ما در این مقطع زمانی اصلا به پول فکر نمی کنیم بلکه تمایل داریم در حد بضاعت آثاری را تولید کنیم که لااقل کمی نسبت به شرایط معمول تولید آثار موسیقایی متفاوت تر باشد؛ اینکه بفهمانیم اصولا هنرمند و موسیقیدان برای پول موسیقی نمی سازد و می خواهد در درجه اول کار هنری‌ای را انجام دهد که مخاطب با آن ارتباط برقرار می کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=86587
       
    برچسب ها علی صمدپور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *