×
×

آلبومی که انتشارش به تعویق افتاد
تأثیر کرونا بر ارتفاعِ عاطفی یک شهر از مانی جعفرزاده

  • کد نوشته: 375473
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۹ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «ارتفاع عاطفی یک شهر» که قرار بود اردیبهشت ماه سال جاری روانه بازار موسیقی شود به دلیل شرایط کرونایی انتشار آن به زمان دیگری موکول می شود.

    تأثیر کرونا بر ارتفاعِ عاطفی یک شهر از  مانی جعفرزاده
  • مانی جعفرزاده

    انتشار آلبوم «ارتفاع عاطفی یک شهر»، تازه ترین اثر از مانی جعفرزاده به وقتی دیگر موکول شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از صبا، آلبوم «ارتفاع عاطفی یک شهر» که قرار بود اردیبهشت ماه سال جاری روانه بازار موسیقی شود به دلیل شرایط کرونایی انتشار آن به زمان دیگری موکول می شود.

    آهنگساز تله فیلم «دماغ» با اشاره به اینکه آلبوم «ارتفاع عاطفی یک شهر» از سال گذشته آماده انتشار است، افزود: این آلبوم یک مجموعه بزرگ درباره شهر تهران و شامل مجموعه مقالات به صورت کتاب و یک سی دی است. در این اثر موسیقایی با سه آهنگساز دیگر همکاری و مدت ها درباره این آلبوم تحقیق کردم.

    وی با اشاره به اینکه این اثر شهر تهران را به صورت کامل توصیف کرده است اعلام کرد: این اثر شامل موسیقی بی کلام است که من، علی صمدپور، احسان ذبیحی فر و مارتینا کوسفکا آهنگسازی قطعات را انجام داده ایم.

    آهنگساز سریال «قاب خاطره» خاطرنشان کرد: این مجموعه شامل ۱۰۰ مقاله است که بیشتر صاحبنظران حوزه فرهنگ و هنر در این زمینه با من همکاری کردند تا بتوانیم کتاب جامع و کاملی را در دسترس علاقه مندان قرار دهیم.

    آهنگساز سریال «پشت کوههای بلند» در پایان گفت: تهیه کننده این اثر هویار اسعدیان است و کل کارها توسط استودیو طبل انجام شده است که از سوی خانه هنر خرد منتشر می شود.

    منبع: خبرگزاری صبا https://www.khabargozarisaba.com/
    https://musiceiranian.ir/?p=375473
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *