×
×

گروه موسیقی «سپهر» به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 68018
  • 04 بهمن 1393
  • ۹ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «سپهر» به خوانندگی مهدی امامی، طی دو تاریخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری در حضور هنردوستان و هنرمندان موسیقی کشورمان در فرهنگسرای نیاوران برگزار و این اجرا با استقبال گرم مخاطبان مواجه گردید.

    +در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را دنبال کنید

    گروه موسیقی «سپهر» به روی صحنه رفت
  • کنسرت مهدی امامی

    کنسرت مهدی امامی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: کنسرت گروه موسیقی «سپهر» به خوانندگی مهدی امامی، طی دو تاریخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری در حضور هنردوستان و هنرمندان موسیقی کشورمان در فرهنگسرای نیاوران برگزار و این اجرا با استقبال گرم مخاطبان مواجه گردید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» این کنسرت در ساعت ۲۱ از دو تاریخ ذکر شده با حضور میهمانان و هنرمندانی چون دکتر ساسان فاطمی، مهدی آذر سینا، علی اکبر شکارچی، محمد رضا فیاض و… به اجرا در آمد.

    این مجموعه شامل قطعاتِ «نوآذر»، «اساره»، «خجسته» و «بهاره» به آهنگسازی فرید خردمند در دستگاه نوا و نیز قطعاتی به نام‌های «پیشرو رواق»، «چهارمضراب سوار» و «عمل دشتی «ای جان» به آهنگسازی احمد رضاخواه بوده که آثار آهنگسازی شده با رویکردی ویژه به فرم و دورهای ریتمیک و با مطالعه بر روی ویژه گی‌های این دو عنصر موسیقی در گذشته‌های دور ایران ساخته و پرداخته شده و به اجرا در آمده است.

    شایان ذکر است که در این کنسرت، نجمه صغیر (عود)، فرید خردمند (تمبک و بندیر)، المیرا مردانه (کمانچه)، احمد رضاخواه (سنتور)، پریسا کاشفی (تار) و احسان عابدی (نی) به عنوان نوازندگان گروه موسیقی «سپهر» در کنار مهدی امامی به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را دنبال کنید.

       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *