×
×

پیام پهلوانیان در تالار رودکی کنسرت می‌دهد/ اجرای آثاری از مشاهیر

  • کد نوشته: 276271
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • پیام پهلوانیان نوازنده و مدرس پیانو با اجرای قطعاتی از مشاهیر موسیقی کلاسیک جهان شنبه ۲۲ تیرماه در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

    پیام پهلوانیان در تالار رودکی کنسرت می‌دهد/ اجرای آثاری از مشاهیر
  • پیام پهلوانیان در تالار رودکی کنسرت می‌دهد/ اجرای آثاری از مشاهیرپیام پهلوانیان نوازنده و مدرس پیانو با اجرای قطعاتی از مشاهیر موسیقی کلاسیک جهان شنبه ۲۲ تیرماه در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرگزاری مهر، پیام پهلوانیان نوازنده و مدرس پیانو با اجرای قطعاتی از مشاهیر موسیقی کلاسیک جهان ساعت ۲۱ روز شنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. در این کنسرت قطعاتی از اسکارلاتی، شوپن، لیست، برامس، چایکوفسکی نواخته می‌شود.

    پیام پهلوانیان از جمله هنرمندانی است که فراگیری پیانو را از ۱۴ سالگی آغاز کرد و در این راه از محضر استادانی چون فرمان بهبود، دلبر حکیم اوا، تامارا دولیدزه و رافائل میناسکانیان بهره برد. او در سن ۱۸ سالگی اولین رسیتال پیانوی خود را در فرهنگسرای ارسباران اجرا کرد.

    پهلوانیان از سال ۱۳۸۸ به آلمان رفت و در دانشگاه موسیقی شهر دتمولد نزد پروفسور آناتول اوگورسکی و باب ورستیگ به تحصیل موسیقی پرداخت و لیسانس و فوق لیسانس خود را در این دانشگاه در رشته نوازندگی پیانو اخذ کرد. پس از آن نزد پروفسور پیتر اورث موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس دیگری در رشته موسیقی مجلسی شد. در این راه از کارگاه‌های آموزشی آندریاس شیف، سرگی ادلمان، ایوان کلانسکی و گونتر لودویگ بهره برد.

    او در مسابقات زیادی شرکت کرده و جوایز بسیاری کسب کرده که از آن جمله می‌توان به کسب مقام نخست در مسابقات بین‌المللی پیانو آنتون روبنشتاین در دوسلدورف، در سال ۱۳۹۴ اشاره کرد. این هنرمند در تابستان همان سال، کنسرتو پیانو گریگ را با ارکستر سمفونیک دانشگاه هانوفر به‌روی صحنه برد و در پاییز سال ۱۳۹۶ به اجرای زنده رادیویی پرداخت.

    پهلوانیان در شهرهای مختلف آلمان از جمله کلن، فرایبورگ، برلین رسیتال پیانو اجرا کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=276271
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *