×
×

همکاری وزارت امور خارجه، وزارت ارشاد و دفتر موسیقی برای برگزاری یک کنسرت

  • کد نوشته: 182059
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • ریچارد کلایدرمن ساعاتی پیش وارد تهران شد تا پس از اتفاقات خبری چند هفته گذشته این هنرمند با همکاری وزارت امور خارجه، وزارت ارشاد و دفتر موسیقی نخستین اجرای رسمی خود را در ایران روی صحنه ببرد.

    همکاری وزارت امور خارجه، وزارت ارشاد و دفتر موسیقی برای برگزاری یک کنسرت
  • پیانیست سرشناس فرانسوی برای برگزاری کنسرتش ساعاتی پیش وارد تهران شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ریچارد کلایدرمن ساعاتی پیش وارد تهران شد تا پس از اتفاقات خبری چند هفته گذشته این هنرمند با همکاری وزارت امور خارجه، وزارت ارشاد و دفتر موسیقی نخستین اجرای رسمی خود را در ایران روی صحنه ببرد.

    کنسرت این پیانیست سرشناس جهان در تاریخ ۱،۲،۳،۶،۷،۸ تیرماه در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد و استقبال جالب توجهی نیز از بلیت فروشی این کنسرت به عمل آمده است.

    ریچارد کلایدرمن در نخستین اظهار نظر رسمی خود در ایران خاطر نشان کرد: «همیشه و در هر شرایطی تنها برای عشق و صلح جهانی موسیقی ساخته و نواخته‌ام و مفتخرم که در حضور مردم مهمان نواز ایران برای نخستین بار به اجرای برنامه بپردازم.»

    وی افزود: «برنامه ویژه ای و سوپرایزی را هم برای علاقمندان ایرانی در نظر گرفته ام که قطعا در شب های اجرا برنامه همه حاضرین در سالن را خوشحال خواهد کرد.»

    گفتنی ست ارکستر بزرگ و خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی در این کنسرت در کنار کلایدرمن ساز خواهند زد.

    این کنسرت به همت موسسه رویال هنر و تهیه کنندگی مجید عبدی در تهران روی صحنه خواهد رفت و جزئیات نشست خبری این کنسرت نیزبه زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=182059
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *