×
×

پس از سه‌ سال سکوت هنری

  • کد نوشته: 14309
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۷ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۸ دیدگاه
  • علیرضا عصار پس از سه‌ سال سکوت در زمینه‌ی نشر آلبوم و اجرای صحنه‌ای، پاییز امسال دوباره فعالیت‌های موسیقی‌اش را از سر می‌گیرد.

  • علیرضا عصار پس از سه‌ سال سکوت در زمینه‌ی نشر آلبوم و اجرای صحنه‌ای، پاییز امسال دوباره فعالیت‌های موسیقی‌اش را از سر می‌گیرد.

    حبیب صبور  مدیر برنامه‌های این هنرمند در گفت‌وگویی با ایسنا، توضیح داد: در حال حاضر علیرضا عصار دو آلبوم موسیقی را در دست انتشار دارد که پس از طراحی‌های نهایی، آلبوم را نیمه اول مهر ماه و احتمال زیاد همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس روانه‌ی بازار موسیقی می‌کند.

    وی درباره فضای این دو آلبوم مطرح کرد: یکی از این آلبوم ها با موضوع دفاع مقدس تهیه شده و شامل هشت قطعه است ولی آلبوم دوم به هیچ وجه مناسبتی نیست و موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد.

    به گفته‌ی صبور؛ هنوز نام دقیقی برای این دو آلبوم انتخاب نشده است.

    مدیر برنامه‌های عصار درباره‌ی دلایل تاخیر در انتشار این آلبوم که پیش از این قرار بود خرداد ماه روانه بازار موسیقی شود،بیان کرد:‌ این روزها تولید آلبوم بسیار سخت شده و ذائقه‌ی مردم پیوسته در حال تغییر است. اگر مخاطبان تاخیری در تاریخ انتشار آلبوم می‌بینند تنها دلیلش حساسیت‌های آقای عصار است که باعث شد ما در لحظه‌های آخر حتی دو قطعه را تغییر دهیم.

    وی درباره‌ی فعالیت عصار در زمینه‌ی اجرای صحنه‌ای نیز گفت:‌ مخاطبان آقای عصار او را آبان ماه پنج شب در تهران به روی صحنه می‌بینند.

    صبوری در عین حال خاطرنشان کرد:اما رایزنی‌های ما برای انتخاب سالن اجرا هنوز به اتمام نرسیده است. ۸۰ درصد قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شوند قطعات جدید هستند و ۲۰ درصد قطعات آلبوم‌های گذشته را در بر می گیرد، بنابراین احتمال دارد چند شب از این اجراها در دو سانس برگزار شود.

    وی ازبرگزاری کنسرت‌های عصار در شهرستان‌ها خبر داد و افزود:‌ قبل از ماه محرم اولین اجرای شهرستان در شیراز برگزار می‌شود. اصفهان‌، کرمان‌، رشت و قزوین نیز از جمله شهرهایی هستند که قصد برگزاری کنسرت در آن‌ها را داریم.

    مدیر برنامه‌های عصار خاطرنشان کرد:جزئیات اجراهای صحنه‌ای هنوز به طور کامل مشخص نشده است و امکان تغییر در بعضی اجراها وجود دارد. در ضمن پیگیری هستیم، اجرای تهران در یکی از اعیاد بزرگ به ویژه عید قربان یا غدیر باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=14309
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *