×
×

بازگشت به صحنه “علیرضا عصار” بعد از ۲ سال

  • کد نوشته: 439458
  • 24 شهریور 1403
  • ۰
  • علیرضا عصار بعد آخرین باری که روی صحنه رفت تا کنسرت خود را اجرا کند، ۱۴۰۱ بود، حالا این خواننده ۵۴ ساله بعد از دو سال قرار است ۱۹ و ۲۹ مهر ماه کنسرت خود را برگزار کند.
    بازگشت به صحنه “علیرضا عصار” بعد از ۲ سال
  •  هنوز سایت خرید بلیت کنسرت علیرضا عصار باز نشده، قیمت بلیت کنسرت این خواننده ۵۴ ساله مشخص نیست، اما علیرضا عصار قرار است دو روز پی در پی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دو سانس کنسرت ۹۰ دقیقه ای خود را در حالی برگزار کند که آخرین کنسرت این خواننده به سوم تیر ۱۴۰۱ برمی گردد.
    علیرضا عصار در یکی از پلتفرم ها اجرای برنامه «کنسرتینو» را برعهده دارد و تاکنون شش قسمت از آن پخش شده است. این برنامه موسیقیایی که در کنار برنامه «صداتو» پخش می شود. همچنین عصار در برنامه «بندبازی» که در شبکه نمایش خانگی پخش شد نیز حضور داشت. او در این دو سالی که کنسرت برگزار نکرد چند تک آهنگ را منتشر کرد.
    علیرضا عصار از خوانندگان مطرح دهه ۷۰ است، اولین تجربه خوانندگی وی به‌طور رسمی، با اجرای قطعهٔ «عیدانه» به سفارش مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما با سروده‌ای از مولانا و آهنگ‌سازی فؤاد حجازی در سال ۱۳۷۷ شکل گرفت.
    در سال ۸۲، عصار، بزرگ‌ترین اتفاق در حوزه کنسرت موسیقی پاپ تاریخ کشور را رقم زد. برگزاری ۲۴ سانس کنسرت طی ۱۲ شب متوالی در برج میلاد. طی این کنسرت، ۱۱۰ نفر در قالب ارکستراسیون به روی صحنه رفتند و توانستند جمعیت قابل‌توجهی از مخاطب را به برج میلاد بکشانند.

    منبع: همشهری انلاین
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *