×
×

خنیاگری «آقای سماع» برگزار شد

  • کد نوشته: 122126
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام مهر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «آقای سماع» ۴ و ۵ مهرماه اجرایی متفاوت را در برج آزادی به روی صحنه برد، این گروه که در لیست اجرایش قطعاتی از آلبوم جدید «رازآوری» را داشت با نام «رازآوری آقای سماع» کنسرت خود را درتالار آزادی برگزار کرد.
    +در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را ببینید

    خنیاگری «آقای سماع» برگزار شد
  • کنسرت آقای سماع

    کنسرت آقای سماع

    گروه موسیقی «آقای سماع» ۴ و ۵ مهرماه اجرایی متفاوت را در برج آزادی به روی صحنه برد، این گروه که در لیست اجرایش قطعاتی از آلبوم جدید «رازآوری» را داشت با نام «رازآوری آقای سماع» کنسرت خود را درتالار آزادی برگزار کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اجرای این گروه موسیقی به سرپرستی امیر حسین حسنی نیا را سماع قونیه و خورشید همراهی می کرد. آقای سماع با ترکیب جدیدی از نوازندگان و قطعاتی که بخشی از آن ها شامل اجرای آهنگ های آلبوم جدید این گروه و برخی نیز آهنگ های جدیدتر را شامل می شدند، توانست مخاطبانش را با رضایت از سالن کنسرت بدرقه کند.

    از نکات جالب اجرای این گروه در کنسرت پاییزی شان حضور علی اکبر صفی پور مدیر بنیاد رودکی در شب دوم بود.

    وحیدقاسمی (درامز)، کاوه وزیری (گیتار بیس)، هامون ضرابی (گیتارالکتریک)، بهنوش کاظمی‌زاده (کمانچه)، محمدرضا اسلامی (تنبک)، فرناز خاکی (همخوان)، سینا مشفقی (سه تار و دف)، امیرحسین حسنی‌نیا (بربط،خواننده) و محمدحسین حسینی (فلوت) اعضای گروه آقای سماع در کنسرت پنجم و ششم مهرماه بودند.

    آقای سماع اخیرا تجربه شرکت در فستیوال مارکوپولو (قزاقستان)، اجرا با گروه موسیقی بمبئی (درهندوستان) و کنسرت در شهرهای قونیه، کایسری، آنکارا و وان کشور ترکیه و برگزاری کنسرت تکنوازی در خوی (برسر مزار شمس تبریزی) را در کارنامه کاری خود داشته است.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=122126
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *