×
×

۱۵ و ۱۶ بهمن

  • کد نوشته: 98970
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • وحید تاج درباره کنسرت اخیرش در کاشان گفت: این اجرا به همراه گروه«سپندار» به سرپرستی حامد حافظی تدارک دیده شده که طی آن پنجشنبه و جمعه همین هفته(۱۵ و ۱۶ بهمن) در تالار فرهنگ کاشان کنسرتی را برگزار خواهیم کرد. این خواننده در ادامه افزود: در این کنسرت قطعاتی خاطره انگیز از گروه چاووش را […]

    ۱۵ و ۱۶ بهمن
  • وحید تاج

    وحید تاج

    وحید تاج درباره کنسرت اخیرش در کاشان گفت: این اجرا به همراه گروه«سپندار» به سرپرستی حامد حافظی تدارک دیده شده که طی آن پنجشنبه و جمعه همین هفته(۱۵ و ۱۶ بهمن) در تالار فرهنگ کاشان کنسرتی را برگزار خواهیم کرد.

    این خواننده در ادامه افزود: در این کنسرت قطعاتی خاطره انگیز از گروه چاووش را به همراه ساز و آواز اجرا خواهیم کرد که از آن جمله می توان به«رزم مشترک»، «همراه شو عزیز»، «شب نورد»، «می گذرد کاروان» و «محبوب من وطن» اشاره کرد.

    وی همچنین عنوان کرد: در کنسرت کاشان رامین علیپور(تنبک)، محمد یوسفی(نی)، محمد صانعی(تار)، مسعود پاد(عود)، فرهاد دوستی(بم تار)، مزدک لامعی(کمانچه)، محسن طاحونیان(ویلنسل)، ابوالفضل ارمی(سازهای کوبه ای)، حامد حافظی(سرپرست گروه و نوازنده سنتور) و خود من به عنوان خواننده گروه«سپندار» را همراهی خواهیم کرد.

    وحید تاج هفته گذشته نیز کنسرتی را به مناسبت هفته فرهنگی ایران در فرانسه به همراه کیوان ساکت در سالن شهرداری پاریس به روی صحنه برده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=98970
       
    برچسب ها وحید تاج

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *