×
×

«ارتباط عقیلی با مسئولان صمیمانه بوده است»

  • کد نوشته: 98620
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۱ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • فعالیت این خواننده در جشنواره مانعی ندارد و وی در جشنواره موسیقی فجر برنامه خود را اجرا خواهد کرد. حسین نوش‌آبادی سخنگوی ارشاد در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازگشت سالار عقیلی به ایران و ادامه فعالیت او گفت: سالار عقیلی با من صحبت خاصی نداشته است اما […]

    «ارتباط عقیلی با مسئولان صمیمانه بوده است»
  • سالار عقیلی

    سالار عقیلی

    فعالیت این خواننده در جشنواره مانعی ندارد و وی در جشنواره موسیقی فجر برنامه خود را اجرا خواهد کرد.

    حسین نوش‌آبادی سخنگوی ارشاد در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازگشت سالار عقیلی به ایران و ادامه فعالیت او گفت: سالار عقیلی با من صحبت خاصی نداشته است اما در متن پیامی که چند روز پیش منتشر کرد دلایل حضورش در شبکه خارجی را به طور کامل بیان کرد. به هر حال حضور وی در این شبکه برای دفاع از فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی بوده است.وی در این برنامه از برگزاری کنسرت‌ها و برنامه‌های موسیقی داخل ایران دفاع کرده و متقابلا از نحوه برگزاری کنسرت‌ها در خارج از کشور انتقاد کرده است.

    وی افزود: آقای عقیلی در آن پیام صراحتا عنوان کرد که تا جان دارم برای وطنم می‌خوانم به هر حال وی آدم سیاسی نیست بلکه فردی کاملا هنری است. آقای سالار عقیلی از نیت‌های پشت پرده این شبکه خارجی و ماهیت اصلی آن اطلاعات کافی نداشته است و بعلاوه در پیامی که منتشر کرد تلویحا بیان شد حضورش در این شبکه به هیچ وجه سیاسی نبوده بلکه از سیاست اروپایی‌ها در اجرای برنامه‌های خود انتقادهایی عنوان کرده است.

    نوش‌آبادی تصریح کرد: فعالیت این خواننده در جشنواره مانعی ندارد و وی در جشنواره موسیقی فجر برنامه خود را اجرا خواهد کرد. همچنین اگر لازم باشد مواردی به وی منتقل خواهد شد تا هوشیار باشد و دقت بیشتری نسبت به این اقدامات و فعالیت‌های شبکه‌ها داشته باشد زیرا وی شخص سیاسی نیست و ما در نظر داریم او و هنرمندان دیگر به دام سوءاستفاده‌گرها نیافتد.

    وی افزود: سالار عقیلی از هنرمندانی است که عاشق ملت خود است و در دفاع از فرهنگ ایران تلاش کرده است.

    نوش‌آبادی تاکید کرد: در خصوص این مسائل پیش آمده اشتباهاتی صورت گرفته، غفلت‌هایی شده که با پیام این خواننده مسائل حل شده است به طوری که حضور وی در این شبکه تایید برنامه‌های ماهواره‌ای نبوده است بلکه مطرح شدن گله‌هایی از سیاست خارجی‌ها در نحوه برگزاری کنسرت‌ها بوده است.

    سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ارتباط آقای عقیلی همیشه با مسئولان فرهنگ و هنر خوب بوده است امیدوارم این رابطه صمیمانه همچنان وجود داشته باشد همچنین وی و هنرمندان دیگر بیشتر مراقب باشند.

    نوش‌آبادی در خصوص اعتراضاتی که مبنی بر ادامه فعالیت سالار عقیلی به وجود آمده است گفت: بحث آقای عقیلی با دیگران متفاوت است کسانی که با شبکه‌های خارجی ارتباط داشته و همکاری کرده‌اند و اهداف سیاسی را دنبال کردند شاید حضورشان در برخی شبکه‌ها با اهداف خاصی بوده است اما عقیلی اعلام کرد انگیزه خاصی برای حضور در این شبکه نداشته است ما شاهد بودیم وی در دل شهر لندن و شبکه تلویزیونی و در بین انگلیسی‌ها از آنها انتقاد می‌کند که برای برگزاری کنسرت‌های سختگیری‌هایی که صورت می‌گیرد.

    وی ادامه داد: کسانی که به این قضیه اعتراض دارند می‌توانند اعلام کنند که هیچ ارتباطی با شبکه‌های خارجی نداشته و به دنبال اهداف سیاسی نیستند آنهایی که گرفتار این دام شده‌اند می‌توانند با اظهار پشیمانی و بی‌اعتنایی به شبکه های خارجی اقدام خود را جبران کنند و اعلام کنند که به کشور و نظام خود پایبندند.

    نوش‌آبادی در پایان گفت: مسیر خدمت در فرهنگ و هنر کشور ما همیشه هموار است به شرط آنکه با رعایت موارد ذکر شده همراه باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=98620
       
    برچسب ها سالار عقیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *