×
×

ابتکار جالب AFC
«یازده ستاره» سالار عقیلی به جام ملت‌ها رسید

  • کد نوشته: 439081
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • دست اندرکاران برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در قطر پس از به ثمر رسیدن گل تیم‌های شرکت کننده در مسابقات، بخشی از سرودهای ملی - میهنی کشورها را در ورزشگاه ها طنین انداز می‌کنند.
    «یازده ستاره» سالار عقیلی به جام ملت‌ها رسید
  • دست اندرکاران برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در قطر پس از به ثمر رسیدن گل تیم‌های شرکت کننده در مسابقات، بخشی از سرودهای ملی – میهنی کشورها را در ورزشگاه ها طنین انداز می‌کنند.

    دست اندرکاران برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در قطر، طی یک ابتکار جالب توجه پس از به ثمر رسیدن گل تیم های شرکت کننده در مسابقات، بخشی از سرودهای ملی – میهنی با کلام مربوط به آن کشور را در استادیوم محل برگزاری طنین انداز می کنند. این در حالی است که همزمان با برگزاری بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی فوتبال فلسطین که با نتیجه چهار بر یک به سود تیم ملی ایران به پایان رسید، آهنگ «یازده ستاره» به خوانندگی سالار عقیلی در در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه پخش شد.

    اجرای آهنگ «یازده ستاره» حین لحظات شادی پس از گل بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی صورت گرفت، که قطعه کامل این اثر موسیقایی پیش از آغاز بازی نیز در فضای استادیوم طنین انداز شده بود.

    پخش آهنگ های موسیقی در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از برگزاری بازی تعدادی از آثار موسیقایی به خوانندگی هنرمندان صاحب نام موسیقی را خریداری کرده و تصمیم دارد آنها را در فواصل مختلف برگزاری بازی ها در ورزشگاه ها پخش کند. این در حالی است که تعدادی از آثار موسیقایی هم توسط کنفدرانسیون فوتبال آسیا تهیه و تولید شده که برای افزایش سطح هیجان و شور و نشاط در ورزشگاه ها در قالب آثار بی کلام پیش روی تماشاگران قرار می گیرد.

    قطعه «یازده ستاره» عنوان سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با ترانه احسان افشاری، آهنگسازی بابک زرین و خوانندگی سالار عقیلی بود که همزمان با آیین بدرقه تیم ملی فوتبال در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    منبع: مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=439081
       
    برچسب ها سالار عقیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *