×
×

برگزاری کنسرت دو گروه «چهارگان» و «کلون زمان» در یک سئانس

  • کد نوشته: 97839
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه«چهارگان» که یک کوارتت زهی ایرانی محسوب می شود به همراه گروه کوبه ای «کلون زمان»، ۹ بهمن ماه در تالار رودکی طی یک سئانس به اجرای برنامه می پردازند.
    +«احسان ذبیحی‌فر» سرپرستی گروه «چهارگان» و «حمید قنبری» سرپرستی گروه کوبه ای «کلون زمان» را برعهده دارند

    برگزاری کنسرت دو گروه «چهارگان» و «کلون زمان» در یک سئانس
  • گروه «چهارگان» که یک کوارتت زهی ایرانی محسوب می شود به همراه گروه کوبه ای «کلون زمان»، ۹ بهمن ماه در تالار رودکی طی یک سئانس به اجرای برنامه می پردازند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت گروه زهی ایرانی «چهارگان» به سرپرستی «احسان ذبیحی‌فر» در یک بخش برنامه، و گروه کوبه ای «کلون زمان» به سرپرستی «حمید قنبری» در بخش دوم به روی صحنه خواهند رفت.

    اعضای گروه «چهارگان» در این کنسرت قرار است قطعاتی از ساخته های شریف لطفی، تقی ضرابی، اردشیر کامکار، سعید هنرمند، علی صمدپور و احسان ذبیحی‌فر را اجرا کنند. در این بخش احسان ذبیحی‌فر (کمانچه)، کیخسرو مختاری (کمانچه)، آزاده شمس( قیچک آلتو) و بیتا قاسمی(قیچک بم) اعضای گروه«چهارگان» را تشکیل می دهند.

    گروه «کلون زمان» نیز برنامه ای با عنوان «طرحی برای سازهای کوبه ای» را تدارک دیده اند که طی آن حمید قنبری، ستار خطابی، میلاد قریشی، حسام عظیمی با سازهای کوبه ای و علیرضا کدخدازاده با سنتور این گروه را همراهی خواهند کرد.

    شایان ذکر است که در این کنسرت که ۹ بهمن از ساعت ۲۰ در تالار رودکی آغاز می شود حسن مهدی اعتباری و سولماز بدری به عنوان خواننده حضور خواهند داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=97839
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *