×
×

برنامه گروه کُر آوازی تهران برای مازندرانی‌ها

  • کد نوشته: 96686
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • سرپرست گروه کُر آوازی تهران از برگزاری یک کنسرت ویژه در شهر ساری با حال و هوایی متفاوت تر از کنسرت های قبل خبر داد. میلاد عمرانلو درباره حضور گروه کُر آوازی تهران در یکی از شهرهای شمالی کشور گفت:‌ طبق آخرین برنامه ریزی ها روز ۲۵ دی ماه امسال در سالن هلال احمر شهر […]

    برنامه گروه کُر آوازی تهران برای مازندرانی‌ها
  • میلاد عمرانلو

    میلاد عمرانلو

    سرپرست گروه کُر آوازی تهران از برگزاری یک کنسرت ویژه در شهر ساری با حال و هوایی متفاوت تر از کنسرت های قبل خبر داد.

    میلاد عمرانلو درباره حضور گروه کُر آوازی تهران در یکی از شهرهای شمالی کشور گفت:‌ طبق آخرین برنامه ریزی ها روز ۲۵ دی ماه امسال در سالن هلال احمر شهر ساری کنسرتی را برگزار می کنیم و با توجه به اجرای اولمان در این شهر تلاش خواهیم کرد آثاری را که شهرت بیشتری دارند و با مردم ارتباط خوبی میگیرند اجرا کنیم. به هر حال آنچه برای ما در این کنسرت مهم است به صحنه بردن قطعاتی است که باب طبع مخاطبان مازندرانی باشد. ضمن اینکه در کنار این قطعات چند قطعه ویژه را هم برای کنسرت پیش رو در نظر گرفته ایم که تصور می کنم با استقبال مخاطبان مازندرانی روبه رو خواهد شد.

    وی ادامه داد: گروه کُر آوازی تهران قرار بود در جشن سالانه خانه موسیقی نیز برنامه هایی را اجرا کند اما به جهت اینکه این مراسم به دلیل فاجعه «منا» لغو شد ما موفق نشدیم در این برنامه حضور داشته باشیم. ضمن اینکه بنا بر این بود که این جشن بار دیگر نیز برای دوستداران موسیقی اجرا شود که متاسفانه این برنامه نیز برای بار دوم عقب افتاد. البته تا آنجا که می دانم قرار بر این است که اواسط بهمن ماه این جشن برگزار شود و ما نیز در این برنامه حضور داشته باشیم که با توجه به رپرتوار در نظر گرفته شد این کنسرت نیز از حال و هوای متفاوتی برخوردار خواهد بود.

    سرپرست گروه کُر آوازی تهران با اشاره به حضور نداشتن این مجموعه موسیقایی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: صحبت هایی از سوی مسئولان جشنواره برای حضور گروه کُر آوازی تهران برای حضور در جشنواره شده بود و ما بعد از صحبت های اولیه نسبت به پر کردن فرم های مخصوص ثبت نام اقدامات لازم را انجام دادیم اما نمی دانم به چه علتی این اتفاق نیفتاد.

    عمرانلو افزود: با اینکه به ما از پیش وعده داده بودند که در این دوره از جشنواره حضور داریم اما با انتشار برنامه رسمی جشنواره مشاهده کردیم که اسم گروه ما در جدول جشنواره نیست. دوستان حتی به ما گفته بودند که در فرم ثبت نام جشنواره نام قطعاتی را که اجرا می کنید نیز بنویسید اما به هر حال شاید معذوریت هایی وجود داشته که گروه ما در جشنواره حضور نداشته باشد و ما نیز به تصمیم دوستان احترام می گذاریم.

    این نوازنده تیمپانی در پایان صحبت‌های خود از تلاش برای انتشار آلبوم تصویری کنسرت گروه کر آوازی تهران در مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: سعی بر این است که تا آخر امسال آلبوم تصویری کنسرت مرداد ماه که با کیفیت خوبی نیز تصویربرداری شده منتشر شود اما اگر نتوانیم تا پایان سال این کار را انجام دهیم به طور حتم تا ابتدای سال آینده شاهد انتشار آن خواهیم بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=96686
       
    برچسب ها میلاد عمرانلو

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *