×
×

انتشار اثرِ مشترکِ بهنام ابوالقاسم، پوریا اخواص و علیرضا کلیائی
آلبوم « همیشه لحظه باران…» منتشر شد

  • کد نوشته: 418248
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۷ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «همیشه لحظه باران…» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص که بر اساس ترانه‌های علیرضا کلیائی ساخته شده است، منتشر شد.

    آلبوم « همیشه لحظه باران…» منتشر شد
  • آلبوم همیشه لحظه باران منتشر شد

    آلبوم «همیشه لحظه باران…» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص که بر اساس ترانه‌های علیرضا کلیائی ساخته شده است، منتشر شد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «همیشه لحظه باران…» اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست خوش آوازه در مسند آهنگساز است و با حضور جمعی از شاخص‌ترین نوازندگان و هنرمندان ایرانی به انجام رسیده است.

    تک نوازان آلبوم «همیشه لحظه باران…» پدرام فریوسفی (ویلن)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، شروین مهاجر(کمانچه)، و امیرحسین کیان‌پور(دودوک) هستند. اسامی دیگر نوازندگانی که در ضبط آلبوم حضور داشتند به شرح ذیل است:

    کوارتت مینیاتور متشکل از پدرام فریوسفی(ویلن)، نیلوفر محبی(ویلن)، میثم مروستی (ویلن-ویولا) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل) و همچنین امین عطایی (ویلن-ویولا)، رضا فرهادی(کنترباس و پرکاشن)، بهتاش ابوالقاسم (پرکاشن و درامز)، پیمان حاتمی (اصوات الکترونیک)، فریدون بهرامی (سازهای الکترونیک) و بهنام ابوالقاسم (پیانو).

    گروه کُر «تنال» به رهبری میلاد عمرانلو هم بخش‌های کرال این اثر را اجرا کردند. میکس و مسترینگ آلبوم را رضا فرهادی بر عهده داشته و همچنین ضبط توسط رضا فرهادی و بهنام ابوالقاسم در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) انجام شده است. مدیریت این پروژه را شقایق شهابی بر عهده داشته، طراح گرافیک این آلبوم علی بوستان و عکاس هم فرانک پاکزاد است.

    این آلبوم به تهیه‌کنندگی بهنام ابوالقاسم و با سرمایه گذاری علیرضا غلامی و حمایت مالی مجموعه سون‌بیسترو تولید و توسط نشر نوفه منتشر شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم «همیشه لحظه باران…» را علاقمندان می‌توانند از سایت بیپ‌تونز تهیه کنند و هم‌چنین در پلت‌فرم‌های موسیقایی بین‌المللی مثل اسپاتیفای، اپل میوزیک و … از امروز، ۷ دی ۱۳۹۹ قابل شنیدن است.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=418248
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *