×
×

در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران

  • کد نوشته: 96550
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت گروه سون جمعه‌شب به همت شرکت ˝آوای دوران˝ به تهیه‌کنندگی رسول ترابی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. کنسرت گروه سون در حالی در دو روز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که این گروه بعد از مدت‌ها تک‌آهنگ خود را با نام “اولین عشق” را چند ساعت پیش از […]

    در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران
  • ۶۶۱۷۰_۶۳۵۸۷۹۳۲۲۴۴۰۷۱۶۰۸۱_mکنسرت گروه سون جمعه‌شب به همت شرکت ˝آوای دوران˝ به تهیه‌کنندگی رسول ترابی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

    کنسرت گروه سون در حالی در دو روز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که این گروه بعد از مدت‌ها تک‌آهنگ خود را با نام “اولین عشق” را چند ساعت پیش از آغاز کنسرت در سایت‌های معتبر موسیقی منتشر کرد.

    امشب سورپرایز خواهید شد

    در ابتدای آغاز برنامه بعد از پخش تیزرها، جمله امشب سورپرایز خواهید شد و آماده‌اید به‌صورت مداوم از نمایشگرهای داخل سالن پخش شد و هیجان حاضرین را دو برابر ‌کرد. اولین قطعه اجرایی این کنسرت “واست می‌میرم” بود. اعضای گروه بعد از اجرای اولین تراک و خوشامدگویی گفتند: امشب آمدیم تا به همه ما خوش بگذرد. امشب یک شب رؤیایی خواهیم داشت، قول می‌دهیم.

    مسائل مالی برای ما هیچ اهمیتی ندارد

    در اواسط کنسرت بود که کیارش پوزشی رو به حضار گفت: ما قرار بود هفته آینده یک قطعه منتشر کنیم، اما به عشق شما این قطعه را چند ساعت قبل از اجرا منتشر کردیم تا بگوییم مسائل مالی برای ما هیچ اهمیتی ندارد و فقط عشق شما برای ما مهم است.

    قطعه “باور” بعد از این سخنرانی اجرا شد.

    کنداکتوری شاد و پرانرژی

    گروه سون که معمولاً کنسرت‌های پرانرژی و شادی برگزار می‌کنند در این برنامه نیز با یک کنداکتور متنوع از آلبوم‌های خود و تک آهنگ‌های محبوب برنامه را مدیریت کردند.

    در اواسط برنامه قطعات “شک می‌کنم “، “زمانه” و”حس مبهم” اجرا شد. “واست می‌میرم ” آخرین قطعه این کنسرت بود که دو بار هم اجرا شد. آرش قنادی پیش از اجرای ترانه گفت: این آهنگ را به همه شما تقدیم می‌کنیم تا در قلبتان جا بگیرد…. دوستتون داریم.

    قطعه “اولین عشق” همراه با پخش کلیپی جدید از این گروه اجرا شد. با اینکه این قطعه ساعاتی پیش از اجرا منتشر شده بود، طرفداران آن را از حفظ می‌خواندند.

    قطعات اجرایی

    دوباره دلم گرفته – باور – ستاره – خواهش – ادعا – یه راهی پیش روم بذار – اعتراف – من بی تو می‌میرم – عشق من – با تو می مونم – دوست دارم، اولین عشق و… قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

    اعضای ارکستر

    بهروز علیاری (کیبورد و پیانو)، احمد حضرتی (بوزوکی وگیتار الکتریک)، سعید حسن زاده (گیتار بأس)، محمد زمانی (کیبورد)، حمید نصراللهی (پرکاشن)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، محمد رضوانی زاده (گیتار کلاسیک و الکتریک)، هادی جداری (ساکسیفون)، پیمان لطیفی (درامز)، حسین کیانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون) ارکستر جمعه شب را تشکیل می‌دادند.

    https://musiceiranian.ir/?p=96550
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *