×
×

کنسرت شیرازِ گروه سون، برای سئانس سوم تمدید شد

  • کد نوشته: 252508
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • کنسرت گروه سون که قرار بود در دو سئانس از تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در سالن حافظ شیراز برگزار شود، به دنبال استقبال بی نظیر مخاطبان، یک سئانس دیگر تمدید شد.

    کنسرت شیرازِ گروه سون، برای سئانس سوم تمدید شد
  • کنسرت گروه موسیقی سون

    کنسرت بهاری گروه موسیقی سون در شهر شیراز به سئانسِ سوم رسید.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی سون (هفت)، در دومین ماه بهاری ۱۳۹۸  طی ۳ سئانس و در سالن حافظِ شهر شیراز به روی صحنه می روند.

    کنسرت این گروه که قرار بود در دو سئانس از تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در سالن حافظ شیراز برگزار شود، به دنبال استقبال بی نظیر مخاطبان، یک سئانس دیگر و برای ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

    این گروه با گلچینی از بهترین آثار به یاد ماندنی پیش تر اجرا شده و همچنین قطعاتی تازه، به دیدار هوادارنشان رفته و شبهایی خاطره انگیز را رقم خواند زد.

    کنسرت پیش روی سون بند، در ۳ سئانس از تاریخ های ذکر شده برگزار خواهد شد و بهای بلیت های آن، ۷۰ و ۸۰ و ۱۰۰ و ۱۱۰ هزار تومان برآورد شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت بهاری گروه سون، در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱ از تاریخ ۱۴ و ساعت ۲۰:۳۰ از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه جاری، در تالار حافظ شهر شیراز بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=252508
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *