×
×

۲۴ و ۲۵ دی ماه در سالن ایوان شمس تهران

  • کد نوشته: 96491
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۸ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت «ترانه‌های قدیمی (Old Songs)» طی تاریخ های ۲۴ و ۲۵ دی ماه در سالن ایوان شمس تهران به روی صحنه می‌رود. در این برنامه قطعاتی معروف از خواننده‌ها و گروههای مطرح دهه‌های ۵۰ تا ۸۰ میلادی همچون الویس پریسلی، فرانک سیناترا، شارلز آزناوور، ماری هاپکینز، گروه آبا، گروه بانی‌ام، دین مارتین و… با تنظیمی متفاوت و به زبان اصلی اجرا خواهد شد.
    +جزئیات کامل به همراه خرید آنلاین بلیت این کنسرت

    ۲۴ و ۲۵ دی ماه در سالن ایوان شمس تهران
  • نیما فاتحی

    نیما فاتحی

    کنسرت «ترانه‌های قدیمی (Old Songs)» طی تاریخ های ۲۴ و ۲۵ دی ماه در سالن ایوان شمس تهران به روی صحنه می‌رود. در این برنامه قطعاتی معروف از خواننده‌ها و گروههای مطرح دهه‌های ۵۰ تا ۸۰ میلادی همچون الویس پریسلی، فرانک سیناترا، شارلز آزناوور، ماری هاپکینز، گروه آبا، گروه بانی‌ام، دین مارتین و… با تنظیمی متفاوت و به زبان اصلی اجرا خواهد شد.

    گروه پاپ-جز کاما به سرپرستی فرهاد میرمحمد صادقی با همراهی گروه کُر آوای ماهان که رتبه نخست جشنواره موسیقی فجر و کسب دو دیپلم افتخار نقره و برنز از مسابقات کانتا آل مار کشور اسپانیا را در کارنامه خود دارد به رهبری نیما فاتحی با همراهی یک ارکستر زهی و بادی اجرا کنندگان قطعات خواهند بود. تنظیم قطعات برای این گروه توسط نیما فاتحی، فرهاد میرمحمدصادقی و محمد حقیقی صورت گرفته است.

    نیما فاتحی رهبر کر و ارکستر در باره انگیزه خود در برگزاری این کنسرت می‌گوید: «در موسیقی‌های دهه‌های ۵۰ تا ۸۰ میلادی قطعات فاخر و ماندگاری وجود دارد که پدران و پدربزرگ‌های ما آن‌ها را از رادیوهای قدیمی می‌شنیده‌اند و با آن‌ها بزرگ شده‌اند. من همیشه آرزو داشتم روزی بتوانم این موسیقی‌های زیبا را دوباره به صورت زنده اجرا کنم و روحی دوباره به موسیقی‌های نوستالژیک و با شکوه آن دوره ببخشم. به طور قطع قطعات زیبا و ماندگار بسیاری از آن دهه‌های طلایی که هنوز سینتی سایزر‌ها و سمپل‌ها جای ارکسترهای بزرگ را نگرفته بودند وجود دارد که ارزش اجرای مجدد و بار‌ها شنیده شدن را دارند که در این کنسرت ما تعداد محدودی از آن‌ها را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با ادامهٔ این روند در کنسرتهای آتی قطعات بیشتری را به این مجموعه اضافه کنیم. در بازتنظیم این قطعات تمامی توجه من و همکارانم به این نکته بوده است که اصالت آن‌ها حفظ شود و شنونده بتواند‌‌ همان نوستالژی قدیمی را بازیابد.»

    نیما فاتحی (رهبر)، فرهاد میرمحمد صادقی (گیتار)، علی خدیوی (بیس)، عادل آل آقا (پیانو)، مهرداد سهرابی (درامز)، صدف حقی و فرمهر بیگلو (ویولن)، پگاه فاضلی (ویولا)، هستی شاپوری (ویولنسل)، مصطفی بیات و بابک میردادیان (ترومپت)، علی عباسی و افشار حشمتیان (ترومبون) و علیرضا مهدیزاده (ساکسیفون)، نوازندگان این ارکستر هستند و محمد حقیقی، شایان عدالت منش، شهره خیری، سحر اسلامبولچی، رابعه فشارکی، پرنیان روحانی، آتوسا خانزاده، شیدا شریف‌پور، صدف جاویدی، آزاده اسدی، مجید فراهانی، ارد کاوه، بهزاد مظهری و علی باقری گروه خوانندگان را تشکیل می‌دهند.

    تهیه بلیت کنسرت ترانه‌های قدیمی از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com امکانپذیر است.

    +خرید آنلاین بلیت این کنسرت

    https://musiceiranian.ir/?p=96491
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *