×
×

اجرای ترانه های محلی جهان در تهران/ «آوای ماهان» کنسرت می دهد

  • کد نوشته: 220102
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۰ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه کُر دوم فرهنگسرای ارسباران روزهای بیستم و بیست و یکم دی دومین کنسرت ترانه های محلی جهان را برای علاقه مندان اجرا می کند. نیما فاتحی رهبر گروه کُر دوم فرهنگسرای ارسباران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت این گروه بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته  روزهای پنجشنبه بیستم و […]

    اجرای ترانه های محلی جهان در تهران/ «آوای ماهان» کنسرت می دهد
  • گروه کُر دوم فرهنگسرای ارسباران روزهای بیستم و بیست و یکم دی دومین کنسرت ترانه های محلی جهان را برای علاقه مندان اجرا می کند.

    نیما فاتحی رهبر گروه کُر دوم فرهنگسرای ارسباران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت این گروه بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته  روزهای پنجشنبه بیستم و جمعه بیست و یکم دی کنسرتی را با عنوان «ترانه های محلی جهان» در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می کنیم. در این کنسرت بنده به عنوان رهبر ارکستر، لادن مظفری سرپرست، پگاه هراتی نوازنده پیانو، فرهاد میرمحمد صادقی نوازنده گیتار، سیاوش عبدی پیربازاری و آیدین شفایی نوازندگان پرکاشن و امین پروین نوازنده آکاردئون و دیجیریدو با همراهی تعدادی از هنرمندان گروه کُر اعضای اجرایی را تشکیل می دهیم.

    وی ادامه داد: در این کنسرت که پیش از این هم در قالبی مشابه پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود، ترانه های محلی برخی از کشورهای مختلف جهان از جمله ایران، فرانسه، کنیا، ژاپن، آمریکا، اسکاتلند، ایتالیا با همراهی گروه کر و تعدادی از سازها اجرا می شود. این در حالی است که با توجه به محتوای هر کدام از قطعات تصور می کنم مخاطبان با یک کنسرت متفاوت و هیجان انگیزی همراه خواهند بود. این برنامه توسط یک گروه کر چهارصدایی برگزار می شود که ما سعی داریم با در نظر گرفتن نمادهای فرهنگی هر کشور مخاطبان را با اشکال متفاوتی از موسیقی ملل آشنا کنیم.

    رهبر گروه کُر«آوای ماهان» در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت های آینده این مجموعه نیز گفت: مشغول تمرین و برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت متفاوت تا پایان سال جاری هستیم. این کنسرت نیز به نوعی در ادامه کنسرت های قبلی ما مبنی بر اجراهای آواهای قدیمی است که طی هفته های آینده پیرامون آن اطلاع رسانی می کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=220102
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *