×
×

برای حضور در بخش رقابتی

  • کد نوشته: 95564
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • اسامی برگزیدگان مرحله اول برای حضور در بخش رقابتی دومین جشنواره و جایزه «همایون خرّم» روز دوشنبه (هفتم دی ماه) اعلام می‌شود.
    +دومین دوره جشنواره و جایزه‌ همایون خرّم با عنوان «نوای خرّم ۲» در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد شد

    برای حضور در بخش رقابتی
  • استاد همایون خرم

    استاد همایون خرم

    اسامی برگزیدگان مرحله اول برای حضور در بخش رقابتی دومین جشنواره و جایزه «همایون خرّم» روز دوشنبه (هفتم دی ماه) اعلام می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دبیرخانه دومین جشنواره و جایزه همایون خرّم، اسامی برگزیدگان مرحله اول برای حضور در بخش رقابتی جشنواره «نوای خرّم ۲» را روز دوشنیه هفتم دی ماه  از طریق سایت این جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com و سایت مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش به نشانی www.radnoandish.com اعلام خواهد کرد، ناگفته نماند که زمان و مکان حضور هر یک از برگزیدگان برای اجرای رقابتی نیز از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

    شایان ذکر است که نوازندگان کلیه ساز‌ها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانستند با اجرای یک اثر از ساخته‌های آهنگساز و نواساز برجسته، استاد همایون خرّم به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت نمایند. البته به منظور تشویق و پرورش استعدادهای کودک و نوجوان، چنانچه داوطلبان بر مبنای ساخته‌های استاد خرّم، قطعه‌ای موسیقایی تصنیف کرده یا آهنگی ساخته باشند هم در این جشنواره شرکت داده می شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=95564
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *