×
×

آثار ارزنده زنده یاد استادهمایون خرم
گل های خرم ۳ از بابک شهرکی منتشر شد

  • کد نوشته: 388525
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۱ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • «گل های خرم ۳» بازآفرینی آثار ارزنده و فراموش نشدنی زنده یاد استاد همایون خرم است که توسط بابک شهرکی با نوازندگی ویولون و پیانو و در قالب ۹ قطعه به اجرا در آمده است.

    گل های خرم ۳ از بابک شهرکی منتشر شد
  • گل های خرم۳

    آلبوم گل‌های خرم ۳ تازه ترین اثر از بابک شهرکی، توسط شرکت پارت صدا راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «گل های خرم ۳» بازآفرینی آثار ارزنده و فراموش نشدنی زنده یاد استاد همایون خرم است که توسط بابک شهرکی با نوازندگی ویولون و پیانو به اجرا در آمده و در قالب ۹ قطعه بی کلام به عناوین «آنچه گذشت»، «ای گل»، «پیک سحری»، «ضربی سه گاه»، «نهفته»، «رسوای زمانه»، «مقدمه مینای شکسته»، «مینای شکسته»، «موج» و «شکوفه ها» چیدمان یافته است.

    میرعلیرضا میرعلی‌نقی درباره این اثر می‌‌گوید: «ترغیب مخاطب به شنیدن موسیقی بی‌کلام همان ایده‌آلی بود که استاد همایون خرم و هنرمندان محبوب او برای تحقق آن تلاش می‌کردند. در این آلبوم انتخابی خوش‌سلیقه و سنجیده از گلستان جاوید استاد خرم پیش روست. در این مجموعه وفاداری به کلیت اثر و آزادی‌های مجاز برای تغییرات ظریف در جزئیات را می‌بینیم که نغمات قدمی را آرایشی امروزی دهد و شنیدنی‌تر کند. گل‌های خرم را می‌توان خوانش آثار استاد با ویرایش شاگرد ممتاز او دانست».

    شهرکی دو آلبوم‌ گل‌های خرم ۱ و گل‌های خرم ۲ را نیز پیش از این و به یاد زنده یاد خرم منتشر کرده است.

    شایان ذکر است که آلبوم «گل های خرم۳» از بابک شهرکی، از سوی پارت صدا منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را به دو صورت فیزیکی و دیجیتال، از مراکز معتبر فروش و یا سایت های مجاز و قانونی دانلود موسیقی تهیه نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=388525
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *