×
×

در ویژه برنامه رادیویی «نیستان»

  • کد نوشته: 95027
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • ویژه برنامه‌ای به مناسبت سالگرد درگذشت «ناصر عبدالهی»، دوشنبه ۳۰ آذرماه در برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود.

    در ویژه برنامه رادیویی «نیستان»
  • ناصر عبداللهی

    ناصر عبداللهی

    ویژه برنامه‌ای به مناسبت سالگرد درگذشت «ناصر عبدالهی» در برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سال ۸۵ در حالی به استقبال شروع زمستان و شب یلدا رفتیم که صاحب صدای جنوبی پر طنین و ترانه خوان موسیقی پاپ ایران را از دست دادیم به همین مناسبت و در نهمین سالگرد درگذشت ناصر عبداللهی برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ دوشنبه ۳۰ آذرماه مستند ویژه‌ای پخش می‌کند.

    ندا رادمهر گزارشگر برنامه «نیستان» به مناسبت سالگرد درگذشت ناصر عبدالهی با محمدعلی بهمنی ترانه سرا، شاعر و رییس شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی که ترانه سرای اکثر کارهای ناصر عبداللهی است گفتگو می‌کند.

    گفتگو با مهراد نصرتی تنظیم کننده و آهنگساز کارهای شنیده شده ناصر عبداللهی و همچنین پخش صحبت‌های این خواننده که در پاییز ۸۵ چند روز قبل به کما رفتن وی انجام شده است از جمله بخش‌های این برنامه است.

    شایان ذکر است که «نیستان» برنامه‌ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۶ و ای‌ام ردیف ۵۵۸ پخش می‌شود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=95027
       
    برچسب ها ناصر عبداللهی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *