×
×

دی ماه سال جاری

  • کد نوشته: 95019
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت «آواز خاکستر» با هنرمندی «مهران مهرنیا»، «هاشم احمدوند» و «پیمان ناصح پور» ۵ دی ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوان شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.
    +پوستر و جزئیات این کنسرت

    دی ماه سال جاری
  • پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    کنسرت «آواز خاکستر» با هنرمندی «مهران مهرنیا»، «هاشم احمدوند» و «پیمان ناصح پور» ۵ دی ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوان شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

    مهران مهرنیا نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» گفت: «این کنسرت در دو بخش خواهد بود که اول همنوازی تار و تنبک است که سعی خواهد شد با حفظ تمام چارچوبهای موسیقی رسمی و ردیفی فضایی متنوع ایجاد بشه. در واقع با الهام از اجرای قدما در هر مایه یا گوشه قطعه ای ضربی نواخته خواهد شد، در این میان حضور دوست ارجمندم پیمان ناصح پور که از شاگردان برجسته استاد فرهنگفر و از همنوازان گروه شیدا بوده اند بسیار موثر است.»

    وی در ادامه افزود: «اما در بخش دوم با حضور گرم هاشم احمدوند که از معدود خوانندگانی هستند که آواز به معنای حقیقی آنرا درک کرده اند، کار وجه دیگری خواهد داشت.»

    مهران مهرنیا با اشاره به این موضوع که در کنسرت پیش رو از اشعار «هوشنگ ابتهاج» هم استفاده شده، خاطر نشان کرد: «طی مدتها دو غزل از سایه را برای این کنسرت انتخاب کردم که گویای حال اغلب ما موسیقیدانان باشد. چرا که ما همیشه در فضایی میان یاس و امید زیسته ایم، خصوصا شعر «هنر گام زمان» که آنرا به سبک ضربی خوانی های لطفی طراحی کرده ام تا یادی هم از آن بزرگ مرد موسیقی ایران بشود،  البته بخش دوم با سه تار اجرا خواهد شد.»

    علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    +خرید انلاین بلیت این کنسرت

    https://musiceiranian.ir/?p=95019
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *