×
×

توسط نشر «آوای خورشید»

  • کد نوشته: 94965
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «صدای طهرون ۳» به هنرمندی زنده یاد «مرتضی احمدی» بازیگر، پژوهشگر و خواننده پیشکسوت کشورمان توسط نشر آوای خورشید از امروز در بازار موسیقی منتشر شد.

    +این آلبوم سری سوم مجموعه «صدای طهرون قدیم» است که سال ۸۹ برای اولین بار با هنرمندی استاد مرتضی احمدی منتشر و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد

    +مراسم رسمی رونمایی آلبوم «صدای طهرون ۳» دوشنبه ۳۰ آذر ماه همزمان با سالروز درگذشت مرتضی احمدی برگزار می شود

    توسط نشر «آوای خورشید»
  • ۳۹۵۳۹۴-۰۱۴۰۰۳۰۶۱۱۳p01آلبوم موسیقی «صدای طهرون ۳» به هنرمندی زنده یاد «مرتضی احمدی» بازیگر، پژوهشگر و خواننده پیشکسوت کشورمان توسط نشر آوای خورشید از امروز در بازار موسیقی منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «صدای طهرون ۳» از جمله آثار پژوهشی و موسیقایی زنده یاد مرتضی احمدی بازیگر، خواننده و پژوهشگر پیشکسوت کشورمان است که با نوازندگی تار بهرنگ بقایی و تمبک علی رحیمی توسط نشر «آوای خورشید» از یکشنبه ۲۹ آذر ماه در بازار موسیقی عرضه شده است.

    این آلبوم سری سوم مجموعه «صدای طهرون قدیم» است که سال ۸۹ برای اولین بار با هنرمندی استاد مرتضی احمدی منتشر و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. در این اثر همچون کارهای قبلی زنده یاد احمدی نحوه زندگی مردم تهران قدیم مانند عروسی، عید نوروز و بسیاری از آداب دیگر در قالب ترانه های روحوضی، ضربی و طنزآلود به مخاطبان ارائه شده است.

    ناگفته نماند، قطعه «یک کلاغی» از این آلبوم به مناسبت زاد روز «مرتضی احمدی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته بود.

    شایان ذکر است که مراسم رسمی رونمایی آلبوم «صدای طهرون ۳» دوشنبه ۳۰ آذر ماه همزمان با سالروز درگذشت مرتضی احمدی برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=94965
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *