×
×

از سوی نشر «آوا خورشید»

  • کد نوشته: 125292
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «صدای طهرون قدیم ۴»، با صدای زنده یاد «مرتضی احمدی»، از سوی نشر «آوا خورشید» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «صدای طهرون قدیم ۴» را در ادامه ببینید

    از سوی نشر «آوا خورشید»
  • آلبوم موسیقی «صدای طهرون قدیم 4»

    آلبوم موسیقی «صدای طهرون قدیم ۴»

    آلبوم موسیقی «صدای طهرون قدیم ۴»، با صدای زنده یاد «مرتضی احمدی»، از سوی نشر «آوا خورشید» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «صدای طهرون قدیم۴»، با صدای هنرمند فقید «مرتضی احمدی» و نوازندگی «بهرنگ بقایی»، «علی رحیمی» و «حسن کوشکانی»، به تازگی از سوی انتشارات «آوا خورشید»، روانه ی بازار موسیقی شده است.

    این اثر شامل ۱۳ قطعه با عناوین «الفبا»، «گندم رو کی می خوره»، «سرشب»، «دزده»، «افاده ای»، «ای بنازم»، «وقتی از هند اومدم»، «قد کوتوله»، «گفتم»، «کی بهت یاد داده»، «حلقه به گوش»، «خوشم باشه» و «ارباب خودم» می باشد که از ملودی های قدیمی و به یاد ماندنی با صدای استاد احمدی به شمار می آید.

    شایان ذکر است که آلبوم «صدای طهرون قدیم۴» را می توان به صورت قانونی از سایت «بیپ تونز» خریداری و یا جهت خرید حضوری به مراجع معتبر خرید در بازار موسیقی مراجعه کرد.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «صدای طهرون قدیم ۴» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «شب و خاموشی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=125292
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *