×
×

رهبر ارکستر و نوازنده ویلنسل و پیانو

  • کد نوشته: 94949
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • بانی فیلم در خبری نوشت: الکساندر رودین رهبر ارکستر و نوازنده ویلنسل و پیانو بامداد یکشنبه برای رهبری ارکستر سمفونیک تهران به ایران آمد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، الکساندر رودین رهبر ارکستر و نوازنده ویلنسل و پیانو به منظور رهبری ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری علی رهبری به […]

    رهبر ارکستر و نوازنده ویلنسل و پیانو
  • بانی فیلم در خبری نوشت:

    الکساندر رودین

    الکساندر رودین

    الکساندر رودین رهبر ارکستر و نوازنده ویلنسل و پیانو بامداد یکشنبه برای رهبری ارکستر سمفونیک تهران به ایران آمد.

    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، الکساندر رودین رهبر ارکستر و نوازنده ویلنسل و پیانو به منظور رهبری ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری علی رهبری به ایران آمده است.

    الکساندر رودین مدرک موسیقایی خود را در دانشگاه موسیقی جنسینز مسکو در سال ۱۹۸۳ دریافت کرد. رودین تحصیلات عالی خود را در کنسرواتوآر مسکو دنبال کرد و در سال ۱۹۸۹ فارغ التحصیل شد. او موسیقی را نزد استادانی همچون لو اِوگاروف، یوری پونیزُوکین و دیمیتری کِتایِنکو فرا گرفت. وی در دوره دانشجویی موفق به کسب معتبرترین رقابت های موسیقی اروپایی شد. رقابت بین المللی موسیقی جی.اس. باخ در لایپزیگ (۱۹۷۶)، گاسپر کاسیدو در فلورانس (۱۹۷۹)، رقابت موسیقی چایکوفسکی در مسکو (۱۹۷۸،۱۹۸۲) از جمله فعالیت های وی در حوزه جشنواره ها است.

    در حال حاضر الکساندررودین یکی از پرطرفدارترین موسیقیدانان در روسیه و خارج از این کشور است. او تا به امروز با مشهورترین ارکسترها اجرا داشته و در جشنواره های بین المللی شرکت کرده است.

    رودین تاکنون بیش از ۳۰ لوح فشرده به صورت تکنوازی و همراه با ارکستر موسیقی ویوا با نام های روسی و خارجی، همچون ناکسوز، الیمپیا، تودور، ملودیا، چلو، کلاسیکس، راسکی سِزون، آر.سی.دی و… ضبط کرده است.

    الکساندررودین از هنرمندان افتخار آفرین روسیه است. وی استاد کنسرواتوار مسکو است و برنده جایزه هایی چون State Award و Government Award بوده است.

    وی در حال حاضر رئیس مجمع موسیقی بنیادخیریه و مدیر هنری و رهبر ارکستر ویوا موسیقی و ارکسترمجلسی است.

    گفتنی است، رودین پیش از این نیز به عنوان سولیست ویولنسل با ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری همکاری داشته است اما این بار برای رهبری ارکستر سمفونیک تهران در تهران حاضر می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=94949
       
    برچسب ها الکساندر رودین

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *