×
×

به دلیل نارسایی قلبی

  • کد نوشته: 94642
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • استاد فضل الله توکل نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی بار دیگر در بیمارستان بستری شد. پاشا پاشایی مدیر برنامه های استاد فضل الله توکل توضیح داد: متاسفانه چند روز پیش حال عمومی استاد به دلیل نارسایی قلبی که از گذشته وجود داشت دوباره در وضعیت نامناسبی قرار گرفت که ما هم به تبع این […]

    به دلیل نارسایی قلبی
  • ۱۸۸۶۴۳۸استاد فضل الله توکل نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

    پاشا پاشایی مدیر برنامه های استاد فضل الله توکل توضیح داد: متاسفانه چند روز پیش حال عمومی استاد به دلیل نارسایی قلبی که از گذشته وجود داشت دوباره در وضعیت نامناسبی قرار گرفت که ما هم به تبع این موضوع در اولین اقدام وی را به بیمارستان منتقل کردیم.

    وی افزود: نظر به وجود باتری در قسمت قلب استاد توکل و نارسایی که پیرامون این موضوع بوجود آمد پزشک متخصص تشخیص داد که باید هر چه سریعتر نسبت به عمل جراحی قلب برای تعویض باتری اقدمات لازم صورت گیرد که ما هم ضمن طی مراحل مربوط به عمل جراحی استاد توکل را صبح امروز مورد عمل جراحی قرار دادیم که خوشبختانه حال عمومی وی نسبت به روزهای گذشته بهتر است اما به دستور پزشکان در بخش سی سی یو بیمارستان تحت مراقبت است.

    پاشانی در بخش پایانی صحبت های خود از تمامی هنرمندان و هواداران استاد فضل الله توکل نسبت به پیگیری های مداوم برای سلامتی استاد تقدیر و تشکر کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=94642
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *