×
×

اثری از استاد «فضل الله توکل»

  • کد نوشته: 127186
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «عمری عاشقانه نواختم» اثری از سنتور نوازی استاد «فضل الله توکل»، از سوی موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی دانلود کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «عمری عاشقانه نواختم» را در ادامه دنبال کنید

    اثری از استاد «فضل الله توکل»
  • «عمری عاشقانه نواختم»

    آلبوم موسیقی «عمری عاشقانه نواختم» اثری از سنتور نوازی استاد «فضل الله توکل»، از سوی موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی دانلود کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «عمری عاشقانه نواختم» از استاد توکل، مجموعه ایست در سبک تکنوازی و دو نوازی که مشتمل بر دو قطعه ی «شوشتری» و «اصفهان شوشتری» می باشد.

    ضبط و میکس و مسترینگ اثر در «استودیو پژواک» و توسط «سالک اردستانی» صورت گرفته است. همچنین «ناصر ایزدی» ناظر ضبط، «پرهام عرب» طراح گرافیک، «مهرناز کرمی» مشاور هنری و «احمد ریحان» عکاس، بعضی از عوامل تولید این آلبوم می باشند.

    شایان ذکر است که «عمری عاشقانه نواختم»، اثر استاد «فضل الله توکل»، از سوی موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش، منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت خرید آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمودده و یا از طریق «بیپ تونز»، بصورت قانونی خریداری کنند.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «عمری عاشقانه نواختم» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «عمری عاشقانه نواختم» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=127186
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *