×
×

اجرای «مالک منصور اف» در برج میلاد

  • کد نوشته: 94482
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «دلنوازان آذربایجان» به سرپرستی «مالک منصوراف» در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود.
    +این کنسرت در ۲ بخش شور و همایون و موسیقی مقامی آذربایجان برگزار خواهد شد

    اجرای «مالک منصور اف» در برج میلاد
  • ۷۴۱۹_۹۵۴گروه موسیقی «دلنوازان آذربایجان» به سرپرستی «مالک منصوراف» در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی این کنسرت، تمام عواید حاصل از بلیت‌فروشی این کنسرت به موسسه خیریه نیکان اهدا می‌شود، قیمت بلیت‌های این کنسرت خیریه که در تاریخ ۲۷ آذر در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود، از ۲۵ تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

    مالک منصوراف نوازنده تار و سرپرست این گروه موسیقی آذربایجانی پیشتر همراه با ارکستر سمفونیک آذربایجان به ایران سفر کرده بود و اجرایی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه برده بود. همچنین مالک منصوراف پیشتر‌ به همراه عالیم قاسم‌اف هم در تهران و تبریز نیز اجرا کرده بود.

    فرامرز گرمرودی تنها عضور ایرانی این گروه هم، آلبوم «بلالی باش» را با ارکستر کنسرواتور باکو به رهبری رامیز قلی اف منتشر کرده است.

    فرامرز گرمرودی، خواننده و نوازنده عود، مالک منصوراف سرپرست گروه و نوازنده تار آذری، الشن منصوراف کمانچه، شیرزاد فتحعلی اف بالابان، توتک و سرنا، کامران کریم اف نقاره آذری، حسام‌الدین عزیزاف نقاره بم، فرید بابایف کمانچه بم، نورلان باکیراف بم تار، اعضای گروه دلنوازان را تشکیل می‌دهند.

    این کنسرت در ۲ بخش شور و همایون و موسیقی مقامی آذربایجان برگزار خواهد شد و همچنین موسسه ماهور قرار است یکی از آلبوم‌های این گروه را با عنوان «بی‌وفا» در ایران منتشر کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=94482
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *