×
×

با اجرا در کلیسای قدیمی سنت مارکز

  • کد نوشته: 94124
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • ارکستر سمفونیک شهر فلورانس ایتالیا قطعه «Death and the maiden» اثر «شوبرت» را به رهبری «مسیح تحویلداری»، به روی صحنه برد.
    +قرار بر این است طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این اجرا در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی در کشور ایتالیا منتشر شود

    با اجرا در کلیسای قدیمی سنت مارکز
  • مسیح تحویلداری

    مسیح تحویلداری

    ارکستر سمفونیک شهر فلورانس ایتالیا قطعه «Death and the maiden» اثر «شوبرت» را به رهبری «مسیح تحویلداری»، به روی صحنه برد.

    این اجرا طی تاریخ ۱۵ آذرماه سال جاری در کلیسای قدیمی «سنت مارکز» واقع در شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد که در آن آثاری از شوبرت، موتزارت و پاگانینی توسط ارکستر سمفونیک این شهر و سولیستی ویولن پیر پاولو یوگولینی به روی صحنه رفت، ناگفته نماند حضور یک موسیقیدان جوان ایرانی و رهبری آثاری از موسیقی کلاسیک غربی بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبین و رسانه های محلی قرار گرفت.

    شایان ذکر است که مسیح تحویلداری به دعوت انجمن موسیقی شهر فلورانس و «گراتسیا رسی grazia rossi» که یکی از رهبران بزرگ و شناخته شده ایتالیایی هست، رهبری این ارکستر را برعهده داشت و قرار بر این است طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این اجرا در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی در کشور ایتالیا منتشر شود.

    «مسیح تحویلداری» رهبر ارکستر، آهنگساز و نوازنده تار، از اساتید دانشگاه و هنرستان موسیقی پسران می‌باشد که در پروژه‌های گوناگون موسیقی و در غالب همکاری با هنرمندان ایرانی و غیر ایرانی فعالیت می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=94124
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *