×
×

به دلیل استقبال مخاطبین

  • کد نوشته: 39430
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «ریشه در خاک» به آهنگسازی مسیح تحویلداری و خوانندگی پوریا اخواص که چندی پیش در بازار موسیقی کشور منتشر شده بود، به دلیل استقبال مخاطبین توسط نشر راوی آذر کیمیا در بازار موسیقی کشور بازنشر شد.

    به دلیل استقبال مخاطبین
  • news-picموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «ریشه در خاک» به آهنگسازی مسیح تحویلداری و خوانندگی پوریا اخواص که چندی پیش در بازار موسیقی کشور منتشر شده بود، به دلیل استقبال مخاطبین توسط نشر راوی آذر کیمیا در بازار موسیقی کشور بازنشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر که با بهره گیری از اشعار ملی میهنی فریدون مشیری و ارکستراسیون و هارمونی‌های موسیقی ایرانی تولید شده است با استفاده از دسته سازهای کلاسیک موسیقی غرب سعی دارد بیان متفاوتی را به مخاطبان عرضه کند.

    آلبوم «ریشه در خاک» ۷ قطعه با نام های «سرنوشت من»، «نواساز»، «نیایش»، «نواساز دوم»، «ریشه در خاک»، «آواز» و«ای وطن» دارد که دردستگاه همایون، آواز بیات اصفهان و دشتی اجرا شده است.

    بابک ایمانی (ویلن)، محمود عربانی (ویلن)، علیرضا دریای (ویلن آلتو)، رامیار بهزادی (ویلن آلتو)، آنار اطاعتی (ویلنسل)، حمید خوانساری (عود)، صدف امینی (سنتور)، صبا طبخی (تار)، سهیل صادقی (کمانچه)، پوریا شیوا فرد (نی)، راضیه نظری (موراژ)، مسیح تحویداری (تار)، رضا مهدوی (مدیر تولید)، مهدی سالک اردستانی (صدابردار، میکس و مستر) و آربی کشیشیان (عکاس و طراح جلد) با پوریا اخواص (خواننده) در تولید این آلبوم موسیقی همکاری کرده اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «ریشه در خاک»  به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور و از جمله در تهران به مرکز موسیقی بتهوون، مرکز موسیقی باخ و کتابفروشی لارستان مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=39430
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *