×
×

با حال و هوای موسیقی‌های خاطره‌انگیز فرانسوی!

  • کد نوشته: 93578
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم بی‌کلام «شانزه‌لیزه» با تکنوازی «آزاده مهدوی آزاد» از سوی شرکت «آوای سوته دلان» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +جزئیات و کاورهای مربوط به آلبوم «شانزه لیزه»

    با حال و هوای موسیقی‌های خاطره‌انگیز فرانسوی!
  • آلبوم شانزه‌لیزه

    آلبوم شانزه‌لیزه

    آلبوم بی‌کلام «شانزه‌لیزه» با تکنوازی «آزاده مهدوی آزاد» از سوی شرکت «آوای سوته دلان» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این مجموعه همانطور که از عنوانش مشخص است حال و هوای موسیقی‌های خاطره‌انگیز فرانسوی را دارد. قطعات شانزه‌لیزه هم در سبک‌های مختلف نظیر کانتری، راک و پاپ تولید شده، «آزاده مهدوی آزاد» که سابقه نوازندگی هارمونیکا در سبک‌های بلوز و پاپ و کلاسیک را دارد، سولیست ساز دهنی در این مجموعه است. تنظیم قطعات این آلبوم توسط «بهرنگ قدرتی» انجام شده و میکس و مسترینگ و نوازندگی گیتار هم اثری از «پویان یاوری» است، این آلبوم محوریتش بر ساز هارمونیکا و بازنوازی موسیقی‌های خاطره‌انگیز فرانسوی است.

    به گفته عوامل تولید شانزه‌لیزه، ایده تولید این مجموعه بیشتر برای تاکید بر فضایی گرم و شیرین در نواختن ملودی‌های نوستالژیک، در عین وفاداری به نسخه‌های اصلی موسیقی‌ها بوده است. اما بیان احساس و فضایی جدید و متناسب با ویژگی‌های ساز هارمونیکا و همچنین لحاظ‌‌‌‌ کردن سلیقه مخاطب ایرانی از جمله اهداف دیگر تولید این آلبوم به شمار می‌رود.

    آلبوم شانزه‌لیزه با همت شرکت «آوای سوته دلان» منتشر و توزیع آن هم توسط پخش «رها» انجام شده و قابل تهیه از مراکز معتبر فرهنگی و هنری است، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات را یشنوید و در صورت تمایل، پس از خرید به صورت قانونی دانلود کنید

    کاورهای آلبوم (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=93578
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *