×
×

آلبوم «خیابان پنجاه و پنجم» از آزاده مهدوی آزاد راهی بازار شد

  • کد نوشته: 214183
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۷
  • ۰
  • در اثر تازه مهدوی آزاد، چند موسیقی خارجی به همراه دو ترانه ایرانی اجرا کرده و هارمونیکا نقش اول ترک‌ها را بازی کرده یا به اصطلاح سولیست است. غیر از این آثار یک قطعه با نام رکوئیم برای هارمونیکا نیز اجرا شده که ساخته میلاد عدل نوازنده گیتار و تنظیم کننده آلبوم است.

    آلبوم «خیابان پنجاه و پنجم» از آزاده مهدوی آزاد راهی بازار شد
  • آلبوم خیابان پنجاه و پنجم از آزاده مهدوی آزاد، توسط مرکز نشر و پخش جوان منتشر و راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آزاده مهدوی آزاد، نوازنده ساز دهنی و هارمونیکا، تازه ترین اثر خود را با تنظیم میلاد عدل، تحت عنوان خیابان پنجاه و پنجم منتشر کرده است که این مجموعه در قالب ۹ قطعه به عناوین «Le Chateau De Sable»، «Shabaneh II, Ayeneha»، «Soy Marco( Talk to Her Soundtrack) »، « I Put a Spell on You»، « Manha de Carnaval»، « Lambada»، « Requiem For Harmonica»، « Harfe Asheghone» و «Hymne » به اجرا در آمده است.

    در اثر تازه مهدوی آزاد، چند موسیقی خارجی به همراه دو ترانه ایرانی اجرا کرده و هارمونیکا نقش اول ترک‌ها را بازی کرده یا به اصطلاح سولیست است. غیر از این آثار یک قطعه با نام رکوئیم برای هارمونیکا نیز اجرا شده که ساخته میلاد عدل نوازنده گیتار و تنظیم کننده آلبوم است.

    شانزه لیزه، یکی دیگر از آثار آزاده مهدوی آزاد است که پیش از این به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که آلبوم خیابان پنجاه و پنجم از آزاده مهدوی آزاد، از سوی نشر و پخش جوان منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه اورجینال و فیزیکی اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=214183
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *