×
×

حکم «فرزاد طالبی» تمدید می شود؟

  • کد نوشته: 91247
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • ۱۰ روز دیگر حکم «فرزاد طالبی» برای سرپرستی دفتر موسیقی فاقد اعتبار می‌شود. این در حالی است که گزینه‌ی معاون امور هنری وزیر ارشاد برای مدیریت این دفتر هنوز اعلام نشده است. وقتی پیروز ارجمند صبح ۱۴ تیرماه، استعفای خود را به علی مرادخانی – معاون امور هنری – داد و از سمت مدیرکلی دفتر […]

    حکم «فرزاد طالبی» تمدید می شود؟
  • ۱۰۱۴۴۵۸۶۷۷۹۴۵۱۵_۶۶ روز دیگر حکم «فرزاد طالبی» برای سرپرستی دفتر موسیقی فاقد اعتبار می‌شود. این در حالی است که گزینه‌ی معاون امور هنری وزیر ارشاد برای مدیریت این دفتر هنوز اعلام نشده است.

    وقتی پیروز ارجمند صبح ۱۴ تیرماه، استعفای خود را به علی مرادخانی – معاون امور هنری – داد و از سمت مدیرکلی دفتر موسیقی کناره‌گیری کرد، همان روز فرزاد طالبی برای جانشینی او البته به‌عنوان سرپرست این دفتر حکم گرفت.

    طالبی که مرد آرام و بی‌حاشیه‌ی این روزهاست، قبلا معاون اجرایی اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران و معاون فرهنگی شرکت نوسازی عباس‌آباد بوده است. او ابتدای فروردین‌ماه امسال، به‌عنوان مشاور در کنار پیروز ارجمند قرار گرفت و چندماه بعد، بر صندلی مدیریت این دفتر تکیه زد.

    طالبی در چهارماه گذشته، به دور از حاشیه‌ها و هرگونه قیل‌وقال در دفتر موسیقی فعالیت کرد و هنوز معلوم نیست که قرار است، سمتی را که امانت گرفته به چه کسی تحویل دهد.

    در این مدت، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این‌که چه کسی قرار است، مدیرکل جدید دفتر موسیقی باشد، انجام شد. یکی از شایعاتی که اتفاقا خیلی هم قوت گرفت، انتخاب بهرام جمالی (مدیرعامل بنیاد رودکی) برای این سمت بود؛ اما مرادخانی چند وقت پیش اعلام کرد که اصلا به این موضوع فکر نکرده و گزینه‌های احتمالی که این روزها مطرح می‌شوند، اغلب براساس شایعه‌ها هستند.

    مرادخانی بارها در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرده که اولویتش برای انتخاب مدیر دفتر موسیقی، فردی از بدنه‌ی وزارت ارشاد است. او انتخاب مدیرکل برای دفتر موسیقی را کار دشواری می‌داند و در مصاحبه‌هایش گفته است که حتی شاید باز هم برای این دفتر سرپرست انتخاب کند تا بتواند گزینه‌ی مورد نظرش را با دقت و سر فرصت انتخاب کند.

    همه‌ی این‌ها در حالی است که زمان زیادی به برگزاری جشنواره‌ی موسیقی فجر نمانده است و هرچند در ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر، فعالیت‌ها در حوزه موسیقی به حداقل می‌رسند، اما در حال حاضر برای جشنواره‌ی موسیقی فجر بدون «مدیرکل دفتر موسیقی» سیاست‌گذاری می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=91247
       
    برچسب ها فرزاد طالبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *