×
×

فرهاد فخرالدینی خبر داد:

  • کد نوشته: 91074
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام آبان ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • رهبر ارکستر موسیقی ملی اعلام کرد پس از ماه صفر برنامه‌های مختلفی توسط این مجموعه موسیقایی روی صحنه می‌رود. فرهاد فخرالدینی با اشاره به نحوه فعالیت های ارکستر موسیقی ملی در ماه های اخیر توضیح داد: با جدیت مشغول برنامه ریزی برای برپایی چند کنسرت پس از محرم و صفر هستیم که طی آن قرار […]

    فرهاد فخرالدینی خبر داد:
  • فرهاد فخرالدینی

    فرهاد فخرالدینی

    رهبر ارکستر موسیقی ملی اعلام کرد پس از ماه صفر برنامه‌های مختلفی توسط این مجموعه موسیقایی روی صحنه می‌رود.

    فرهاد فخرالدینی با اشاره به نحوه فعالیت های ارکستر موسیقی ملی در ماه های اخیر توضیح داد: با جدیت مشغول برنامه ریزی برای برپایی چند کنسرت پس از محرم و صفر هستیم که طی آن قرار است رپرتوارهای جدید با شکل و شمایلی متفاوت و با کیفیت در ماه های دی و بهمن برگزار شود، ضمن اینکه برنامه ریزی هایی هم برای جشنواره موسیقی فجر داریم که به زودی درباره آنها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    وی در پاسخ به اینکه برای دعوت از رهبر ارکستر مهمان برنامه ریزی هایی صورت گرفته یا خیر؟ بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تازه‌ترین برنامه ارکستر موسیقی ملی با حضور اولین رهبر مهمان خواهد بود و طی آن سهراب کاشف از هنرمندان جوان و تحصیلکرده موسیقی کشورمان به عنوان رهبر مهمان حضور خواهد داشت.

    رهبر ارکستر موسیقی ملی ادامه داد: برنامه دیگری که داریم دعوت از چند خواننده جدید برای حضور در ارکستر است که به زودی تمرین‌ها را با این گروه از خوانندگان آغاز می کنیم و با توجه به اینکه هنوز در این حوزه به قطعیت لازم درباره اسامی دست نیافته ایم ترجیح می دهم طی روزهای آینده نسبت به معرفی این هنرمندان اقدام کنم.

    این آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان در پایان تصریح کرد: توجه به ارکستر موسیقی ملی نیازمند عرق و همیت ملی است. ما در این سوی میدان هر آنچه را در توان داشته و داریم انجام دادیم و امیدوارم در آن سوی میدان مدیران و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راه همراهان خوبی برایمان باشند. ما با وجود تمام مشکلاتی که می تواند سر راه این مجموعه موسیقایی باشد با جدیت مشغول برنامه ریزی هستیم و امیدوارم این برنامه ریزی ها که غالب آنها برگزاری کنسرت های جدید با رپرتوارهای جدید است بتواند مورد پسند مخاطبان نیز قرار بگیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=91074
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *