×
×

عاشقانه‌ترین نغمات چکنواریان در شب تولد ٨٠ سالگیش برای تداوم زندگی کودکان محک

  • کد نوشته: 90178
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت «شب عاشقانه‌های لوریس چکناوریان» با اجرای ارکستر سمفونیک البرز و به رهبری لوریس چکناوریان ۱۸ مهرماه ۱۳۹۴ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و ۵۰ درصد از عواید حاصل از این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت مؤسسه خیریه محک اختصاص یافت.
    +هدیه کودکان محک به چکناوریان!

    عاشقانه‌ترین نغمات چکنواریان در شب تولد ٨٠ سالگیش برای تداوم زندگی کودکان محک
  • شب عاشقانه‌های لوریس چکناوریان

    شب عاشقانه‌های لوریس چکناوریان

    کنسرت «شب عاشقانه‌های لوریس چکناوریان» با اجرای ارکستر سمفونیک البرز و به رهبری لوریس چکناوریان ۱۸ مهرماه ۱۳۹۴ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و ۵۰ درصد از عواید حاصل از این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت مؤسسه خیریه محک اختصاص یافت.

    این کنسرت با حضور نزدیک به ۱۴۰۰ مهمان و هنرمندان برجسته‌ای چون فرهاد فخرالدینی، تا‌ها بهبهانی، هوشنگ کامکار، محمد سریر و انوشیروان روحانی برگزار شد.

    در ابتدای کنسرت آراسب احمدیان مدیر عامل محک ضمن ادای احترام به همراهانی که در یکی از زیبا‌ترین شب‌های تهران مخاطب نوای عاشقانه‌هایی به یاد ماندنی هستند که با نیتی انسان دوستانه طنین انداز می‌شود، گفت:

    «قدردان مردمی هستیم که در طول نزدیک به ۲۵ سال با نیک‌اندیشی و نیکوکاری موجب شدند درمان کودکان معصوم مبتلا به سرطان مطابق با بالا‌ترین سطح کیفی در جهان محقق شود. سازمانی که با همراهی همین مردم توانست در ممیزی شرکت بازرسی بین‌المللی SGS رتبه دهم را در جهان کسب کند و نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه IPMA را به عنوان اولین سازمان مردم‌نهاد در جهان کسب کند تا ایرانیان تبلور عشق و مهر خود را در بالندگی سازمانی که بر قلب آن‌ها بنیان یافته و رشد کرده شاهد باشند. امشب شما همزمان با مشاهده یک رویداد هنری که اثر یکی از فرهیخته‌ترین هنرمندان این مرز و بوم است در تأمین هزینه دارو و درمان کودکان محک مشارکت می‌کنید. ››

    تلخی دارو به شیرینی سلامتی بدل می‌شود

    شب عاشقانه‌های لوریس چکناوریان

    شب عاشقانه‌های لوریس چکناوریان

    یاوران نوجوان محک که از حامیان همیشگی دوستان کوچک خود در محک هستند، یادبود این مراسم را به حاضران و شرکت کنندگان در این کنسرت تقدیم کردند تا همواره با مشاهده آن به یاد آورند که با مشارکت اعضای خانواده بزرگ محک می‌توان تلخی دارو را به شیرینی سلامتی و کودکی تبدیل کرد.

    میز جلب مشارکت محک نیز در این برنامه میزبان یاوران بود تا بر مبنای شفافیت و پاسخگویی که از اصول اساسی این سازمان است، فعالیت‌ها و خدمات محک را معرفی کند و یاوران را با روش‌های کمک به کودکان مبتلابه سرطان آشنا کند.

    ۸۰ سالگی چکناواریان عاشقانه برگزار شد

    در بخش اول کنسرت، لوریس چکناوریان با رهبری گروه ارکس‌تر البرز عاشقانه‌های خود را به زیبایی اجرا کرد و نوای عشق به کودکان محک را در گوش حاضران طنین‌انداز کرد. قبل از اجرای بخش دوم کنسرت که چکناوریان به روی صحنه بازگشت، اعضای ارکس‌تر البرز با همراهی دست‌های مهمانان هنردوست خود موسیقی ‹‹تولدت مبارک›› را به او تقدیم کردند. آهنگساز ۸۰ ساله که از این تولد عاشقانه غافلگیر شده بود در فضایی که سرشار از حس زیبای کمک به هم‌نوع بود بخش دوم کنسرت را آغاز کرد.

    هدیه کودکان محک به چکناوریان

    کودکان مبتلا به سرطان با همراهی کودکان یاور محک تابلو نقاشی خود را به مناسبت تولد چکناوریان به هنرمند مهربانی اهدا کردند که سال‌هاست با هنر و فرزانگی‌اش از آن‌ها حمایت می‌کند.

    پیش از این نیز این هنرمند <هفتادمین جشن تولد خود را در دومین جشنواره موسیقی محک که به رهبری وی و با همراهی ارکس‌تر مجلسی ارمنستان برگزار شده بود، جشن گرفت.

    IMG_9076همراهی نوازنده ارکستر البرز با کودکان محک

    حسین شریفی نوازنده ترومبون ارکس‌تر البرز، در شب عاشقانه‌های چکناوریان به منظور همراهیِ کودکان مبتلا به سرطان موی سر خود را تراشید. این نوازنده در اقدامی زیبا و تاثیرگذار در بین بخش یک و دو کنسرت موی سر خود را تراشید تا به قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان بگوید هنرمندان ایران با عزم و اراده تا رسیدن به سلامتی همراه آن‌ها هستند.

    ارکستری که برای زندگی رهبری شد

    در این شب لوریس چکناوریان بعد از سال‌ها دوری از رهبری ارکس‌تر، آثار خود را با هدف رساندن پیام زندگی به کودکان مبتلا به سرطان رهبری کرد.

    این کنسرت با همکاری مؤسسه خیریه محک برگزار شد و ارکس‌تر سمفونیک البرز برای اولین بار به رهبری این هنرمند فرهیخته آثار عاشقانه او را به تهیه کنندگی سیّد محمد حسین مقدس تفرشی در شبی سرشار از زیبایی اجرا کرد.

    به امید اینکه سمفونی خداحافظی جهان با سرطان را در شبی که زیبا‌ترین شب برای اعضای خانواده بزرگ محک خواهد بود، با همراهی تمامی کسانی که کودکان مبتلا به سرطان را در مبارزه سختشان برای سلامتی تنها نگذاشتند، بشنویم.

    https://musiceiranian.ir/?p=90178
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *