×
×

به میزبانی کمیسیون ملی یونسکو-ایران و آرش امینی برگزار می شود
نت گپ یونسکو با حضور لوریس چکناوریان

  • کد نوشته: 377537
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۶ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • به دنبال حضور اهالی فرهنگ در گفت‌وگوهایی جداگانه با موضوعات و رویکردهای فرهنگی – هنری در پخش زنده اینستاگرام «نت گپ‌های یونسکو»، لوریس چکناواریان نیز در این گفت‌وگوها حاضر می‌شود.

    نت گپ یونسکو با حضور لوریس چکناوریان
  • لوریس چکناوریان در نت گپ یونسکو

    به دنبال حضور اهالی فرهنگ در گفت‌وگوهایی جداگانه با موضوعات و رویکردهای فرهنگی – هنری در پخش زنده اینستاگرام «نت گپ‌های یونسکو»، لوریس چکناواریان نیز در این گفت‌وگوها حاضر می‌شود.

    نت گپ‌های یونسکویی با رویکرد ایجاد آگاهی فرهنگی با حضور استادان فرهنگ از یکم اردیبهشت راه‌اندازی شده و استادانی مانند اصغر دادبه، عبدالمحمود رضوانی، ایرج شهبازی، مهدی ماحوزی، مهدی محبتی و لیلی انور درباره مسائل مختلف گفت‌وگو کرده‌اند.

    در ادامه نیز قرار است «لوریس چکناواریان» استاد موسیقی، آهنگساز و رهبر ارکستر یکشنبه – هفتم اردیبهشت – با حضور در پخش زنده اینستاگرامی نت‌گپ یونسکویی، با آرش امینی گفت‌وگو کند.

    به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، آرش امینی توضیح داد: در این برنامه «نِت گَپ‌های یونسکویی» که با حضور در پخش زنده اینستاگرامی و در باب مشاهیر فرهنگ و ادب کشور گفت‌وگو می‌شود، اساتیدی نیز در حوزه موسیقی و آواز در این نت‌گپ‌ها به هنرنمایی پرداختند.

    وی با اشاره به اجرای برنامه از سوی برخی از اهالی موسیقی و اساتید در این برنامه از حضور لوریس چکنواریان در نت‌گپ یونسکویی خبر داد و گفت:‌ یکشنبه هفتم اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ برنامه نت‌گپ‌های یونسکویی به ملاقات با چهره جهانی موسیقی ایران، لوریس چکنواریان اختصاص دارد. در این برنامه ضمن مرور آثار و خاطرات وی به بررسی و تفسیر آخرین ساخته‌های لوریس چکناواریان از زبان خود او می‌پردازیم.

    وی با بیان آدرس کانال تلگرامی و اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران «@irunesco_channel» و « https://instagram.com/unesco_ir_natcom » افزود: امیدواریم در روزهای آینده شاهد حضور دیگر اساتید موسیقی در نت‌گپ‌های یونسکویی باشیم.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=377537
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *