×
×

همکاران قدیمی قطعه موسیقایی «به رسم یادگار» را تجربه می‌کنند

  • کد نوشته: 89424
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام مهر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ کشورمان همزمان با انتشار قطعه دوم سریال « شهرزاد» به خوانندگی محسن چاوشی، از انتشار آثار متفاوت تر از این خواننده در ماه‌های آتی سخن گفت. بهروز صفاریان با اشاره به اینکه همکاری های مشترک‌اش با محسن چاوشی در زمینه تولید تک آهنگ ها و آثار موسیقایی از […]

    همکاران قدیمی قطعه موسیقایی «به رسم یادگار» را تجربه می‌کنند
  • بهروز صفاریان

    بهروز صفاریان

    خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ کشورمان همزمان با انتشار قطعه دوم سریال « شهرزاد» به خوانندگی محسن چاوشی، از انتشار آثار متفاوت تر از این خواننده در ماه‌های آتی سخن گفت.

    بهروز صفاریان با اشاره به اینکه همکاری های مشترک‌اش با محسن چاوشی در زمینه تولید تک آهنگ ها و آثار موسیقایی از این پس فضای متفاوت و بیشتری را در بر خواهد گرفت، بیان کرد: سال‌های زیادی است که من و محسن چاوشی با هم همکاری می‌کنیم اما در این مدت بسیار کم پیش آمده که آثارمان دارای یک شخصیت واحد باشند اما مدتی است که سعی می‌کنیم در فضای کاری به هم نزدیک تر شویم که نتیجه آن را در تولید آثاری چون «هم خواب» و «به رسم یادگار» در سریال «شهرزاد» دیدیم.

    وی ادامه داد: ما در تجربه ساخت این دو قطعه به تجربیات مشترکی که مدت ها دنبال آن بودیم دست پیدا کردیم. این دو کار برای رسیدن به یک فضای حرفه ای و موفق کمک زیادی به ما کرد کما اینکه با در نظر گرفتن چنین فضایی است که حتم دارم روزهای درخشانی پیش روی ما قرار دارد و مخاطبان در ماه‌های آینده متوجه می شوند که قطعه های آینده چقدر می تواند فضای خوبی را برای‌شان ایجاد کند. ما این پیش بینی را می کردیم و اگر می دانستیم فضای مورد نظر ما نتیجه ای ندارد قطعا کار را ادامه نمی دادیم.

    این آهنگساز درباره موسیقی متن سریال «شهرزاد» نیز گفت: دو قطعه ای که در آستانه انتشار مجموعه «شهرزاد» در فضای مجازی منتشر شده، آثار مستقلی غیر از فضای موسیقی متن سریال است اما تردید ندارم کاری که فردین خلعتبری برای این مجموعه ارزشمند انجام داده مانند کارهای دیگر او اثر درخشانی خواهد شد. به هر ترتیب امیدوارم کارهایی که هم فردین خلعتبری و هم من و محسن برای سریال «شهرزاد» انجام دادیم مورد لطف مخاطبان قرار گیرد.

    صفاریان در معرفی قطعه «به رسم یادگار» توضیح داد: ترانه این اثر را حسین صفا و آهنگسازی کار نیز بر عهده محسن چاوشی بوده است. من نیز به عنوان تنظیم کننده در این قطعه حضور داشتم، ضمن اینکه عادل روح نواز گیتار، حسین قاسم زاده دودوک و بهنام کریمی ویولن اول به عنوان نوازنده با ما در این زمینه همکاری داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=89424
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *