×
×

عفو جدید شامل پرونده شروین حاجی‌پور شد
شروین حاجی‌پور از مختومه شدن پرونده خود خبر داد

  • کد نوشته: 440065
  • 02 مهر 1403
  • ۰
  • شروین حاجی‌پور، خواننده جوان، با انتشار ویدیویی در فضای مجازی اعلام کرد که پرونده قضایی او مختومه شده و مشمول عفو شده است. او ضمن ابراز تشکر از تمامی کسانی که در این روند از او حمایت کردند، امیدوار است که نسل او و دیگران بتوانند زندگی‌ای که لایقش هستند، تجربه کنند.
    شروین حاجی‌پور از مختومه شدن پرونده خود خبر داد
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، شروین حاجی‌پور، خواننده محبوب و جوان، با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از پایان روند رسیدگی به پرونده قضایی خود خبر داد و اعلام کرد که پرونده او مشمول عفو جدیدی شده و به‌طور کامل مختومه شده است.

    حاجی‌پور در این ویدیو بیان کرد: «همان‌طور که یک ماه‌ونیم پیش در پستی به اطلاع شما رسانده بودم، به من اعلام شده بود که برای اجرای حکمم باید به دادگاه مراجعه کنم. آن زمان با انتشار آن خبر باعث نگرانی بسیاری شدم و اکنون خودم را موظف می‌دانم خبر خوبی که دیروز به من رسید را با شما به اشتراک بگذارم. پرونده من مشمول بخشنامه جدید عفو شده و کاملا مختومه شده است.»

    وی در ادامه از تمامی افرادی که در داخل و خارج از دستگاه قضایی برای حل شدن این مشکل تلاش کردند، تشکر کرد و به‌طور خاص از محسن چاوشی، خواننده نام‌آشنای کشور، قدردانی کرد که تا آخرین لحظه در کنار او بود.

    حاجی‌پور در پایان افزود: «امیدوارم همگی بدانیم که چقدر توجه و حمایت‌های شما می‌تواند تأثیرگذار باشد. نسل من و هم‌سالانم حق دارند آن‌گونه که لایقش هستند زندگی کنند. ما امروز باید زندگی کنیم، فردا دیگر دیر است.»

    این خواننده جوان با این سخنان، ضمن ابراز خوشحالی از مختومه شدن پرونده‌اش، ابراز امیدواری کرد که دیگر هنرمندانی که با مشکلات مشابه مواجه هستند نیز به زودی مشکلاتشان حل شود.

    خبر مختومه شدن پرونده حاجی‌پور با واکنش‌های مثبت بسیاری از سوی هواداران و جامعه هنری مواجه شده است.

    نویسنده: حمیده موسوی
    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *