×
×

نهم و دهم مهر ماه سال جاری

  • کد نوشته: 88668
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام مهر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • وحید تاج همراه با ارکستر فیلارمونیک «سونات» به رهبری محسن بافنده نهم و دهم مهر ماه سال جاری در تالار هلال احمر شهرستان ساری کنسرتی را برگزار می کند. وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی روزهای نهم و دهم مهر ماه امسال در تالار هلال احمر شهرستان ساری کنسرت موسیقایی را با همراهی ارکستر فیلارمونیک «سونات» […]

    نهم و دهم مهر ماه سال جاری
  • وحید تاج

    وحید تاج

    وحید تاج همراه با ارکستر فیلارمونیک «سونات» به رهبری محسن بافنده نهم و دهم مهر ماه سال جاری در تالار هلال احمر شهرستان ساری کنسرتی را برگزار می کند.

    وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی روزهای نهم و دهم مهر ماه امسال در تالار هلال احمر شهرستان ساری کنسرت موسیقایی را با همراهی ارکستر فیلارمونیک «سونات» به رهبری محسن بافنده برگزار می کند.

    قطعات «سبکبال» به آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی، «فانتزی برای تار و ارکستر» با تکنوازی تار مهران معمار نژاد و آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی، «کنسرتینو سنتور» با تکنوازی سنتور مجید رییسیان به آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی، «فروغ عشق» با خوانندگی بهادر رحمانی جو و آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی، «ایران» با صدای بهادر رحمانی جو، آهنگسازی و تنظیم محمد سریر آثاری هستند که در بخش اول کنسرت برای علاقه مندان اجرا می شود.

    در بخش دوم نیز «وای از شب من» به آهنگسازی همایون خرم و تنظیم شهرام توکلی، «دور جوانی» به آهنگسازی بزرگ لشکری و تنظیم شهرام توکلی، «خوشه چین» به آهنگسازی روح الله خالقی و تنظیم شهرام توکلی، «دختر کولی» به آهنگسازی عباس شاپوری و تنظیم شهرام توکلی، «بیا» به آهنگسازی حبیب الله بدیعی و تنظیم شهرام توکلی، «خاک مهرآیین» به آهنگسازی و تنظیم علی اکبر قربانی، تیتراژ سریال «میرزا کوچک خان» به آهنگسازی و تنظیم محمد میرزمانی، تیتراژ سریال «مدار صفر درجه» به آهنگسازی و تنظیم فردین خلعتبری میزبان دوستداران موسیقی است.

    ارکستر فیلارمونیک «سونات» که چند سالی است به همت محسن بافنده کار خود را آغار کرده است این بار به همراه وحید تاج به روی صحنه می رود، این ارکستر که اکثر نوازندگان آن از استان های مازندران و تهران هستند در دو بخش به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

    کنسرت گروه سونات طی روزهای نهم و دهم مهر ماه در سالن هلال احمر شهر ساری ساعت ۲۰ روی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=88668
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *