×
×

درخواست «رحیم شهریاری» برای کمک برای ساخت بیمارستان خیریه

  • کد نوشته: 88431
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت رحیم شهریاری خواننده آذری‌زبان کشورمان طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. شهریاری در ابتدای اجرای خود گفت: امشب یک شب خاص است؛‌ هم عید قربان است، هم سالگرد ازدواجم و هم تولد دخترم. او سپس به همین مناسبت ترانه‌ای را به همسر و فرزند خود تقدیم کرد. وی در بخش […]

    درخواست «رحیم شهریاری» برای کمک برای ساخت بیمارستان خیریه
  • رحیم شهریاری و دخترش

    رحیم شهریاری و دخترش

    کنسرت رحیم شهریاری خواننده آذری‌زبان کشورمان طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. شهریاری در ابتدای اجرای خود گفت: امشب یک شب خاص است؛‌ هم عید قربان است، هم سالگرد ازدواجم و هم تولد دخترم. او سپس به همین مناسبت ترانه‌ای را به همسر و فرزند خود تقدیم کرد.

    وی در بخش دیگری از اجرای خود تأکید کرد: امشب صندوق‌‌هایی وجود دارد که برای ساخت بیمارستان امید ارومیه ویژه کودکان سرطانی است، از درب‌های سالن که بیرون رفتید، ‌دست به جیب شوید و کمک کنید تا یادگاری از شما بماند.

    این خواننده آذری‌زبان در ادامه کنسرت خود به تک‌نوازی پیانو پرداخت و ترانه‌های محلی «کوچه لره» و «ساری گلین» را اجرا کرد که با همخوانی و استقبال بسیار مخاطبان روبه‌رو شد. شهریاری در اواسط اجرای خود آنتراکت اعلام کرد و افزود: اجازه می‌دهید یک چای بنوشم و لباسم را عوض کنم؟

    پس از دو تکنوازی ویولون، شهریاری با لباس جدید روی سن باز گشت و به ادامه اجرای خود پرداخت. این خواننده پاپ در اواخر کنسرت، برگه‌ای دریافت و با ناراحتی اعلام کرد که مسئولان سالن از ورود صندوق‌های کمک به دلیل مجوز نداشتن ممانعت کرده است. شهریاری افزود: عیبی ندارد، ما که نمرده‌ایم! این جمله با تشویق ممتد حاضران به معنای تأیید و همراهی روبه‌رو شد.

    وی در پایان از عوامل دست‌اندرکار برای برگزاری کنسرت از جمله معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=88431
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *