×
×

به خوانندگی بامداد فلاحتی

  • کد نوشته: 87522
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی روزهای پایانی شهریور ماه در بزرگداشت روز شعر و ادب پارسی کنسرتی را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند. کنسرت گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. […]

    به خوانندگی بامداد فلاحتی
  • ۱۸۳۲۵۷۷گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی روزهای پایانی شهریور ماه در بزرگداشت روز شعر و ادب پارسی کنسرتی را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند.

    کنسرت گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    تصانیفی چون «کاروان»، «عاشقی برمن» و «لیلی و مجنون» با آهنگسازی آرش قاسمی، «باز فرود آمدیم» و «دولت عشق» به آهنگسازی زنده یاد جلال ذوالفنون و قطعات بی کلام «زیرکش سلمک»، چهار مضراب، تک نوازی و دونوازی از جمله قطعاتی هستند که در این کنسرت موسیقایی اجرا می شوند.

    گروه موسیقی «میراث» در سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه آثاری فاخر در حوزه موسیقی و پرداختن به آثار نام آوران عرصه ادبیات به سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی تشکیل شد. اعضای این گروه تلاش می کنند تا با پرداختن به هر آنچه که میراث این مرز و بوم نامیده می شود پاسدار هنری باشند که ریشه در فرهنگ و آداب و رسوم ایران زمین دارد.

    آرش قاسمی آهنگساز نوازنده عود و سرپرست گروه، میلاد بیات کمانچه، اشکان پورفرخی دف و ادوات کوبه ای، سهیل حسنوی سنتور، تورج زاد پورتار، امین رحیمی نی، عمران فروزش تنبک و دف گروه نوازندگان کنسرت «میراث» را تشکیل می دهند.

    کنسرت گروه «میراث» پنج شنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=87522
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *